  • Data: 2005-04-29 05:28:23
    Temat: komornik czy firma windykacyjna?
    Od: "aro" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dłużnik nie płacił naszej firmie pieniędzy,sprawa znalazła się w
    sądzie,sprawe wygraliśmy ( trwała rok czasu) Prosze o porade,mam klauzule
    wykonalności wydaną przez sąd, czy wyegzekwowanie długu powierzyć
    komornikowi czy firmie windykacyjnej? firma która jest nam dłużna pieniądze
    posiada majątek i prosperuje na rynku, wiem ponadto że "ścigają" ich już
    komornicy za inne długi.
    W jaki sposób skutecznie podejść do sprawy

    z góry dziękuję za pomoc

    ar