  • 81. Data: 2010-12-19 20:41:59
    Temat: Re: kolejne kretyństwo Korwina
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-19 20:16, Andrzej Lawa pisze:

    > http://partiawip.pl/program/
    >
    > Punkt 4, koniec pierwszego zdania.

    Tego zdania?

    "Ogłosić amnestię dla skazanych za łamanie absurdalnych przepisów - a
    zaostrzyć wyroki za morderstwa, rabunki i złodziejstwa na szkodę osób
    prywatnych. "

    --
    Liwiusz

  • 82. Data: 2010-12-19 20:43:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > http://partiawip.pl/program/
    >
    > Punkt 4, koniec pierwszego zdania.

    "oprzeć się na rodzinie, przywracając pojecie głowy rodziny"

    Nadal nic nie widzę, kto ma być głową rodziny.

    --
    Liwiusz

  • 83. Data: 2010-12-19 20:45:49
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jotte napisał(a):
    > Też mi odkrycie...
    No to jak wiesz, to po co Ci syndrom jasnowidza?
    --
    Krzysiek

  • 84. Data: 2010-12-19 20:49:26
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > No to jak wiesz, to po co Ci syndrom jasnowidza?
    Przestań już chrzanić.

    --
    Jotte

  • 85. Data: 2010-12-19 20:52:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.12.2010 21:41, Krzysztof 45 pisze:
    > Przecież to powiedziałem. W swojej prywatnej knajpie dla palących, lub
    > jak wolisz z informacją 'TU WOLNO PALIĆ'.

    Przykro mi, ale placówki handlowo-usługowe, takie jak "knajpy", są
    lokalami publicznie dostępnymi.

    > No tak, ale dla czego prawem wyboru i decydowania o samym
    > sobie?

    Bo dym leci także na innych.

    > A w swoim mieszkaniu w mieście na parterze z oknami na ulicę, i w tym
    > oknie palący z papierosem. Łamie prawo?

    Jak taki dym leci komuś innemu do okna - ten ktoś jak najbardziej może
    mieć pretensje.

    > Zmyślasz.
    > Dużo było/jest knajp gdzie system wentylacyjny był tak wydajny, że
    > siedząc nawet przy jednym stoliku z palaczem nie czułeś praktycznie
    > dymu tytoniowego.

    Niemożliwe. No, chyba że dla palacza - ale ja jestem niepalący i mam
    węch dużo wrażliwszy.

    > Bo w większości knajp wystarczyła informacja o podziale sali, i
    > wszystkim to pasowało.

    LOL

    > Dalej nie ma związku.

    Ale jesteś mało spostrzegawczy. Pewnie przez palenie ;->

    Mężczyźni żyją krócej, więc mniej moherowych beretów płci męskiej dożyło
    do chwili obecnej. Ergo: większa liczba kobiet wśród "moherów" nie
    wynika z ich rzekomej niższe inteligencji (co sugerujesz) tylko ze
    statystycznej długości życia.

    > Swoja polityką.
    > Np. doprowadzili do emigracji ponad 2 mil młodych ludzi. Często

    ROTFL

    Co, mieli zamknąć granicę?

    BTW: emigracja innych ludzi do Polski to czyja wina/zasługa?

    > jednego z małżonków. Duży procent tych małżeństw często posiadających
    > dzieci, rozpadł się.

    No i?

    > Ci ludzie w dalszym ciągu nie maja do czego wracać.

    Brednie.

  • 86. Data: 2010-12-19 20:55:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.12.2010 21:43, Liwiusz pisze:

    > "oprzeć się na rodzinie, przywracając pojecie głowy rodziny"
    >
    > Nadal nic nie widzę, kto ma być głową rodziny.

    1. słowo-klucz: "przywrócić" (plus jawnie głoszone przez JKM poglądy,
    delikatnie mówiąc, mizoginiczne)

    2. ingerencją to pozostaje, bo są związki, w których partnerzy chcą
    właśnie być partnerami - równorzędnymi, bez jakiejś dominacji (teraz
    zaczniesz może czarować o dwóch głowach albo jednej podwójnej, hmm? ;-) )

  • 87. Data: 2010-12-19 21:03:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-19 21:55, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > właśnie być partnerami - równorzędnymi, bez jakiejś dominacji (teraz
    > zaczniesz może czarować o dwóch głowach albo jednej podwójnej, hmm? ;-) )

    A co tu czarować, to chyba oczywiste, że w dwuosobowe ciało nie może
    podejmować decyzji demokratycznie.

    --
    Liwiusz

  • 88. Data: 2010-12-19 21:10:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.12.2010 22:03, Liwiusz pisze:

    > A co tu czarować, to chyba oczywiste, że w dwuosobowe ciało nie może
    > podejmować decyzji demokratycznie.

    Może ty z kobietą (czy ze swoim facetem - nie wnikam w twoje
    upodobania... ja tam preferuję kobiety, ale to wolny kraj i ty możesz
    mieć partnera tej samej płci) nie potrafisz się dogadać i zawsze któreś
    musi dominować. Ale to twój problem.

  • 89. Data: 2010-12-19 21:15:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-19 22:10, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > upodobania... ja tam preferuję kobiety, ale to wolny kraj i ty możesz
    > mieć partnera tej samej płci) nie potrafisz się dogadać i zawsze któreś

    Widzisz, i tu wyłazi Twoja niekonsekwencja. Skoro zawsze podejmuje taką
    samą decyzję jak partner, to nie ma różnicy, czy decyzję podejmuję
    samodzielnie, czy z moim partnerem (obojętnie jakiej płci).

    --
    Liwiusz

  • 90. Data: 2010-12-19 21:17:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.12.2010 22:15, Liwiusz pisze:

    > Widzisz, i tu wyłazi Twoja niekonsekwencja. Skoro zawsze podejmuje taką
    > samą decyzję jak partner, to nie ma różnicy, czy decyzję podejmuję
    > samodzielnie, czy z moim partnerem (obojętnie jakiej płci).

    Raczej wyłazi to, że takie rzeczy jak dialog, dyskusja, negocjacje czy
    kompromis są dla ciebie z gruntu obce.