  • Date: Sun, 19 Dec 2010 21:52:18 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolejne kretyństwo Korwina

    W dniu 19.12.2010 21:41, Krzysztof 45 pisze:
    > Przecież to powiedziałem. W swojej prywatnej knajpie dla palących, lub
    > jak wolisz z informacją 'TU WOLNO PALIĆ'.

    Przykro mi, ale placówki handlowo-usługowe, takie jak "knajpy", są
    lokalami publicznie dostępnymi.

    > No tak, ale dla czego prawem wyboru i decydowania o samym
    > sobie?

    Bo dym leci także na innych.

    > A w swoim mieszkaniu w mieście na parterze z oknami na ulicę, i w tym
    > oknie palący z papierosem. Łamie prawo?

    Jak taki dym leci komuś innemu do okna - ten ktoś jak najbardziej może
    mieć pretensje.

    > Zmyślasz.
    > Dużo było/jest knajp gdzie system wentylacyjny był tak wydajny, że
    > siedząc nawet przy jednym stoliku z palaczem nie czułeś praktycznie
    > dymu tytoniowego.

    Niemożliwe. No, chyba że dla palacza - ale ja jestem niepalący i mam
    węch dużo wrażliwszy.

    > Bo w większości knajp wystarczyła informacja o podziale sali, i
    > wszystkim to pasowało.

    LOL

    > Dalej nie ma związku.

    Ale jesteś mało spostrzegawczy. Pewnie przez palenie ;->

    Mężczyźni żyją krócej, więc mniej moherowych beretów płci męskiej dożyło
    do chwili obecnej. Ergo: większa liczba kobiet wśród "moherów" nie
    wynika z ich rzekomej niższe inteligencji (co sugerujesz) tylko ze
    statystycznej długości życia.

    > Swoja polityką.
    > Np. doprowadzili do emigracji ponad 2 mil młodych ludzi. Często

    ROTFL

    Co, mieli zamknąć granicę?

    BTW: emigracja innych ludzi do Polski to czyja wina/zasługa?

    > jednego z małżonków. Duży procent tych małżeństw często posiadających
    > dzieci, rozpadł się.

    No i?

    > Ci ludzie w dalszym ciągu nie maja do czego wracać.

    Brednie.