  • 71. Data: 2010-12-19 17:04:33
    Temat: Re: kolejne kretyństwo Korwina
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jotte napisał(a):
    > Ten przykład jest przykładem nonsensu i niezrozumienia, a być może
    > pospolitego zacietrzewienia.
    > Niczego więcej.
    Że co? Nonsens? Niezrozumienie? Zacietrzewienie? W tak poważnej
    sprawie? Przemyślałeś to?

    Idiotyzm to i tak delikatne stwierdzenie.
    W wolnym i demokratycznym kraju, taki intelektualista za podjecie
    tak ważnej dla kraju i narodu decyzji, modlił by się do wszystkich
    świętych, by u niego zdiagnozowali idiotyzm. Trafił by za to do
    czubków a nie pod sąd za zdradę.
    --
    Krzysiek

  • 72. Data: 2010-12-19 17:11:19
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tak ważnej dla kraju i narodu decyzji, modlił by się do wszystkich
    > świętych, by u niego zdiagnozowali idiotyzm. Trafił by za to do
    To - oczywiście - konfabulacja zabarwiona być może mniej lub bardziej
    uświadomionymi inklinacjami do zdolności proroczych.
    Wytłumaczenie zdroworozsądkowe tkwi gdzie indziej. Otóż to wcale nie jest
    intelektualista.
    Dlaczego?
    Bo w wyborach realizowanych wg zasady, że dwóch młotów przegłosowuje
    intelektualistę intelektualista ma nikłe szanse na wybór.
    Taki system wyłania zwykle przekupnych koniunkturalistów, cwaniaków
    wszelkiej maści, obłąkańców, szaleńców, nawiedzonych czubków z psychozą
    misji i taką tam mierzwę.

    --
    Jotte

  • 73. Data: 2010-12-19 17:17:38
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    niusy.pl napisał(a):
    > Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że od dawna tak jest z alkoholami w
    > każdym sklepie,
    Nie rozumie co mają z tym sklepy wspólnego.
    --
    Krzysiek

  • 74. Data: 2010-12-19 17:53:50
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jotte napisał(a):
    > To - oczywiście - konfabulacja zabarwiona być może mniej lub bardziej
    > uświadomionymi inklinacjami do zdolności proroczych.
    Jasne.
    Jak by w Polsce rozbił sie sowiecki samolot z taka śmietanka na
    pokładzie, oddali by mam śledztwo? A jak byłby u nich taki "mądry" z
    takim pomysłem, wiesz co by z nim zrobili?
    > Wytłumaczenie zdroworozsądkowe tkwi gdzie indziej. Otóż to wcale nie
    > jest intelektualista.
    Przed momentem był, a teraz juz nie?
    --
    Krzysiek

  • 75. Data: 2010-12-19 18:15:45
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Jak by w Polsce rozbił sie sowiecki samolot z taka śmietanka
    Śmietanką???
    Owszem, oprócz pisiorów, peowców i księży byli tam porządni, watościowi
    ludzie, ale zaraz - śmietanka?

    > na pokładzie, oddali by mam śledztwo? A jak byłby u nich taki "mądry" z
    > takim pomysłem, wiesz co by z nim zrobili?
    Nie mam syndromu jasnowidza.

    > Przed momentem był, a teraz juz nie?
    Znów te konfabulacje...

    --
    Jotte

  • 76. Data: 2010-12-19 18:38:16
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jotte napisał(a):
    > Owszem, oprócz pisiorów, peowców i księży byli tam porządni, watościowi
    > ludzie, ale zaraz - śmietanka?
    Nie określam śmietanką człowieka, ale pełnione stanowiska.
    > Nie mam syndromu jasnowidza.
    Ja tez nie. Wystarczy odrobina zainteresowania jak sowieci załatwiają
    podobne sprawy.
    > Znów te konfabulacje...
    To nie są konfabulacje, bo u nas wynik wyborów, to nie jest czysty
    przypadek.
    --
    Krzysiek

  • 77. Data: 2010-12-19 19:00:49
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Nie określam śmietanką człowieka, ale pełnione stanowiska.
    Taki sobie wykręt, ale - tym bardziej.

    > Wystarczy odrobina zainteresowania jak sowieci załatwiają podobne sprawy.
    Też mi odkrycie...

    > u nas wynik wyborów, to nie jest czysty przypadek.
    Nigdzie nie jest.

    --
    Jotte

  • 78. Data: 2010-12-19 19:16:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.12.2010 12:32, Liwiusz pisze:

    > Wskaż.

    http://partiawip.pl/program/

    Punkt 4, koniec pierwszego zdania.

  • 79. Data: 2010-12-19 19:22:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.12.2010 13:28, Krzysztof 45 pisze:
    > Gdzie ja k...a mać napisałem że *TYLKO* dla palących?! Napisałem 'dla
    > palących', tak jak wagony PKP były/są dla palących.
    > Nie palący mieli wolny wybór czy chcą w takim wagonie przebywać czy nie.
    > I tak powinno być w wolnym kraju, wolnym od dyktatury.
    > Więc kto jest za ograniczaniem wolności i prawa wyboru? Korwin? Czy
    > najjaśniej nam panujący?

    Jak ktoś ma prywatną chęć się prywatnie zatruwać, to powinien to robić w
    swoim prywatnym miejscu do zatruwania. Emisja substancji toksycznych w
    miejscach publicznych musi być ograniczana.

    > Bzdury prawisz.
    > Właściciel knajpy miał w dupie o zadbanie o właściwe strefy
    > wentylacji. Poszedł na łatwiznę wywieszając tylko stosowną informacje
    > o podzieleniu sali.

    Dziwne, że żadnemu właścicielowi knajpy się nie udało coś, co według
    ciebie jest proste do zrobienia.

    Dlaczego?

    > Przepis ogranicza moje prawo wyboru i decydowania sam o sobie.
    > Czy przypadkiem nie jest to nie zgodne z Konstytucją?

    Wiesz, samobójstwo możesz próbować popełnić, ale jeśli wybraną metodą
    samobójstwa groziłbyś innym choćby poplamieniem butów - słusznie prawo
    próbuje ciebie powstrzymać.

    > Właściciel knajpy powinien mieć prawo osobistego decydowania na jaką
    > klientelę się nastawia. To jego biznes a nie zasranego
    > "wszechwiedzącego" urzędasa.
    > Nie ma związku.

    Ma. Popatrz na średnią wieku moherowych beretów.

    > O wzorcach jakie Ci narzucają najjaśniej panujący.

    Narzucają? No popatrz - zupełnie jakby chciał JKM, tylko nie może...

    Swoją szosą - jakie to wzorce rzekomo narzucają aktualnie rządzący?

  • 80. Data: 2010-12-19 20:41:53
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Jak ktoś ma prywatną chęć się prywatnie zatruwać, to powinien to
    > robić w swoim prywatnym miejscu do zatruwania.
    Przecież to powiedziałem. W swojej prywatnej knajpie dla palących, lub
    jak wolisz z informacją 'TU WOLNO PALIĆ'.
    > Emisja substancji toksycznych w miejscach publicznych musi być
    > ograniczana.
    No tak, ale dla czego prawem wyboru i decydowania o samym
    sobie?

    A w swoim mieszkaniu w mieście na parterze z oknami na ulicę, i w tym
    oknie palący z papierosem. Łamie prawo?
    > Dziwne, że żadnemu właścicielowi knajpy się nie udało coś, co
    > według ciebie jest proste do zrobienia.
    Zmyślasz.
    Dużo było/jest knajp gdzie system wentylacyjny był tak wydajny, że
    siedząc nawet przy jednym stoliku z palaczem nie czułeś praktycznie
    dymu tytoniowego.
    > Dlaczego?
    Bo w większości knajp wystarczyła informacja o podziale sali, i
    wszystkim to pasowało.
    > Ma. Popatrz na średnią wieku moherowych beretów.
    Dalej nie ma związku.
    > Swoją szosą - jakie to wzorce rzekomo narzucają aktualnie rządzący?

    Swoja polityką.
    Np. doprowadzili do emigracji ponad 2 mil młodych ludzi. Często
    jednego z małżonków. Duży procent tych małżeństw często posiadających
    dzieci, rozpadł się.
    Ci ludzie w dalszym ciągu nie maja do czego wracać.
    --
    Krzysiek