  • 61. Data: 2010-12-19 11:10:13
    Temat: Re: kolejne kretyństwo Korwina
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.12.2010 12:07, Liwiusz pisze:

    > Nie ma w programie partii żadnego przymusu odnośnie relacji w rodzinie.

    Kłamiesz.

  • 62. Data: 2010-12-19 11:15:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.12.2010 09:23, Krzysztof 45 pisze:
    > Czy przeoczyłem coś o głosowaniach?
    > A dwa. Jak zgłębisz temat to w każdej partii znajdziesz trochę programu
    > Hitlera.

    Jak pisałem: w paru sprawach nawet on miał rację. I ślepej kurze... ;)

    > Przecież ten nasz najjaśniej panujący reżim ogranicza moja wolność
    > osobistą i wolność wyboru.
    > Przykład papierosów.
    > Mam własną knajpę DLA PALĄCYCH i nie mogę w niej zapalić papierosa.
    > Papierosa który jest prawnie wszędzie dostępny.
    > Jakim prawem najjaśniej nam panujący wie co jest dla mnie i moich
    > klientów lepsze?

    Nie możesz mieć knajpy "dla palących" tak samo, jak nie możesz mieć
    knajpy "tylko dla białych" (albo "tylko dla czarnych"). A że skuteczne
    oddzielenie w jednym lokalu miejsc dla palących od miejsc dla
    niepalących nie jest w praktyce możliwe - przepis jest jaki jest.

    > Tematu nie zgłębiałem, ale możliwe że ma rację. Wyznacznikiem tego
    > może być fan klub Ojca Dyrektora w którym wiadomo jaka płeć dominuje.

    Bo mężczyźni statystycznie żyją krócej.

    > A tu możesz mieć pole do PO-pisu. Oni są lepsi od Korwina. Ale
    > oczywiście Ty tego nie widzisz.

    O czym teraz bredzisz?

  • 63. Data: 2010-12-19 11:32:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-19 12:10, Andrzej Lawa pisze:

    > Kłamiesz.

    Wskaż.

    --
    Liwiusz

  • 64. Data: 2010-12-19 12:28:40
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Nie możesz mieć knajpy "dla palących" tak samo, jak nie możesz mieć
    > knajpy "tylko dla białych" (albo "tylko dla czarnych").
    Gdzie ja k...a mać napisałem że *TYLKO* dla palących?! Napisałem 'dla
    palących', tak jak wagony PKP były/są dla palących.
    Nie palący mieli wolny wybór czy chcą w takim wagonie przebywać czy nie.
    I tak powinno być w wolnym kraju, wolnym od dyktatury.
    Więc kto jest za ograniczaniem wolności i prawa wyboru? Korwin? Czy
    najjaśniej nam panujący?
    > A że skuteczne oddzielenie w jednym lokalu miejsc dla palących od
    > miejsc dla niepalących nie jest w praktyce możliwe
    Bzdury prawisz.
    Właściciel knajpy miał w dupie o zadbanie o właściwe strefy
    wentylacji. Poszedł na łatwiznę wywieszając tylko stosowną informacje
    o podzieleniu sali.
    > - przepis jest jaki jest.
    Przepis ogranicza moje prawo wyboru i decydowania sam o sobie.
    Czy przypadkiem nie jest to nie zgodne z Konstytucją?

    Właściciel knajpy powinien mieć prawo osobistego decydowania na jaką
    klientelę się nastawia. To jego biznes a nie zasranego
    "wszechwiedzącego" urzędasa.
    > Bo mężczyźni statystycznie żyją krócej.
    Nie ma związku.
    > O czym teraz bredzisz?
    O wzorcach jakie Ci narzucają najjaśniej panujący.
    --
    Krzysiek

  • 65. Data: 2010-12-19 13:59:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-19 14:54, m4rkiz pisze:

    > zamiast naobiecywac ludziom byle czego i pobic demokracje jej wlasna
    > bronia,

    No patrz, jaki głupi ;)

    --
    Liwiusz

  • 66. Data: 2010-12-19 14:08:59
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości

    > no to teraz sobie nagrabiles ;)
    Wcale nie.
    Niecałe 2,5%.
    Homoseksualistów jest np. średnio w populacji ~5%, schizofreników do ~1%,
    _żywourodzonych_ progenitur z zespołem Downa ~0,02%, ~2% dzieci austycznych.
    Można przykłady mnożyć, ale to są porównywalne liczby.
    Zwolennik JKM nie wydaje mi się jakoś znacząco bardziej przerażający niż
    schozofrenik opowiadający jak to dowodził po Austerlitz, rządził Tebami albo
    dał się ukrzyżować dla odkupienia ludzkości - ot, jeszcze jeden czubek.
    Istotne jest to, że mineły już czasy gdy kurioza pokroju Tymińskiego,
    Korwina czy Kononowicza ktokolwiek normalny traktował poważnie.

    --
    Jotte

  • 67. Data: 2010-12-19 16:07:05
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jotte napisał(a):
    > Bo jest to po prostu idiotyzmem.
    Idiotyzmem powiadasz.
    Przykład.
    Intelektualista przekazał wyjaśnienie katastrofy Smoleńskiej sowietom.
    Czy taka była wola narodu?
    To jest przykład intelektualisty idioty.
    --
    Krzysiek

  • 68. Data: 2010-12-19 16:11:11
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy taka była wola narodu?
    > To jest przykład intelektualisty idioty.
    Ten przykład jest przykładem nonsensu i niezrozumienia, a być może
    pospolitego zacietrzewienia.
    Niczego więcej.

    --
    Jotte

  • 69. Data: 2010-12-19 16:18:59
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

> [...]
    > Istotne jest to, że mineły już czasy gdy kurioza pokroju Tymińskiego,
    > Korwina czy Kononowicza ktokolwiek normalny traktował poważnie.

    To jest zwykłe obrażanie. Niejaki Jotte płodzi znaczący % artykułów tutaj i
    co ...

  • 70. Data: 2010-12-19 16:25:23
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    > Papierosa który jest prawnie wszędzie dostępny.
    > Jakim prawem najjaśniej nam panujący wie co jest dla mnie i moich klientów

    Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że od dawna tak jest z alkoholami w każdym
    sklepie, więc aż tak wielkim ewenementem to nie jest może poza tym, że te
    knajpy po to są by móc się napić i zapalić.