  • Data: 2008-08-12 18:49:59
    Temat: kaucja za butelki
    Od: "tomaszgebala" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    chciałem oddać butelki po piwie w LECLERCU, ale obsługa stoiska, które
    prowadzi ich skup odmówiła mi ich przyjęcia i zwrotu kaucji argumentując to
    faktem, iż nie miałem przy sobie paragonu dokumentującego sprzedaż i
    pobranie kaucji. Argumentowali to zapisami w ustawie z dnia 11 maja 2001 r.
    o opakowaniach i odpadach opakowaniowych. (Dz. U. z dnia 22 czerwca 2001 r.)

    Dodam, iż chciałem oddać butelki po piwie które u nich zakupiłem, i które
    aktualnie jest w ich ofercie.

    Przejrzałem tą ustawę, ale nie doczytałem się nic, co mówiłoby o tym, iż
    klient musi posiadać paragon.

    Proszę o wyjaśnienie - czy sklep ma rację żądając od klienta paragonu?

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Tomek