  • Data: 2004-04-08 15:05:27
    Temat: kasacja pojazdu - co wtedy?
    Od: "Krzysztof 'Smuggi' Cyliński" <s...@k...cie.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry Państwu.
    Pierwszy raz na grupie, mam taki problem mialem wypadek 06.04.04 Pan z Opla
    Combo wjechal mi w tyl pojazdu (mial napisane dialog, wiec pewnie samochod
    sluzbowy) w wyniku uderzenia w tyl, uderzylem tez vw golfa stojacego przede
    mna na skrzyzowaniu - tu sa fotki z wypadku ->
    http://big.mac.edu.pl/~smuggi/crashed/.
    Pan likwidator z PZU, uznał kasacje pojazdu.
    W zwiazku z tym mam 2 pytania:
    1. jakie odszkodowanie dostane z PZU? (jaka wysokosc wartosci pojazdu)
    2. co z autem? czy zostanie mi zwrocony dowod rejestracyjny po naprawie
    auta?