  • Data: 2006-04-08 18:47:36
    Temat: kamien uszkodzil szybe
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Stoje dzisiaj na swiatlach, a tu pan na obych numerach (z innego miasta)
    podbiega, wiec uchylam szybe, myslac, ze bedzie pytal o droge, a ten, zebym
    zjechal na bok i napisal mu oswiadczenie, ze z mojego OC naprawi sobie
    szybe. Powiedzialem, mu ze nie ma szans, a ten zaczal straszyc policja itd.
    Odjechalem i zastanawiam sie co tak naprawde zrobic w tej sytuacji. Przeciez
    nie wiozlem zadnych materialow sypkich, bo wtedy rozumiem, zlecialo cos z
    paki i uszkodzilem mu szybe. Ale w takiej sytuacji, to po pierwsze mogl
    uszkodzil te szybe dzien wczesniej i teraz szuka jelenia. Ponadto jaki jest
    moj wplyw na nawierzchnie drogi p oktorej sie poruszamy?! Jak chce, niech
    domaga sie odszkodowania od zarzadcy drogi. Sporo jezdze, ale nigdy nie
    uszkodzilem szyby w miescie, tylko zawsze na trasie i nigdy nie przyszlo mi
    do glowy nagabywanie kierowcy z samochodu, ktory jechal przede mna, zeby
    naprawiac szybe z jego OC. Jak to wyglada od strony prawnej?

    --
    dropzone