  • 11. Data: 2010-07-19 14:45:15
    Temat: Re: jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-19 16:08, Użytkownik barabella napisał:

    > Ja nie napisałem co było w treści publikacji, bo nawet sąd nie
    > otrzymał jej z arfchiwum Onet.pl.
    > Znałem tylko rzekoma treść z wydruku word na a4 powoda, bez podpisu i
    > strony www
    > Do niej skonstruowałem tylko interpretację...
    >
    > Nie napisałem, że sady mam w d... to raczej sady miały mnie w d...
    > orzekając bez mego udziału i w wymiarze prawdziwie mafijnym. Pisałem,
    > piszę i będe mówił, że wyzej cenie swoje dzieci od wszelkich rezimów
    > o zasądzonych karach dowiaduję się bocznymi drzwiami

    Łżesz.
    Ludzie którzy wyżej cenią swoje dzieci nie narażają je na
    ubóstwo z powodu kar nałożonych na głupiego ojca który nawsadzać
    komuś w internecie potrafi ale zadbać aby nie płacić z tego powodu
    kar to już nie bardzo.
    Zamiast pyskować w sieci weź się do pracy, pospłacaj kary i zarób
    jakieś pieniądze na dzieci aby skończyły dobrą szkołę i nie miały
    w przyszłości problemów jak ich tatuś.
    Łżesz tez w sprawie swojej nieświadomości o toczonej sprawie.
    Nie jesteś jedynym którego życie zmusiło jechać "za robotą"
    za granicę. I wszyscy jeśli chcą potrafią zachować kontakt
    z rodziną, nawet tacy który z racji wykonywanego zawodu nie
    przebywają w jednym miejscu. A ty biedaku nie miałeś czasu
    zadzwonić do "kochanych dzieci" i dowiedzieć się przy okazji
    że toczy się kolejna sprawa.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-07-19 15:01:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:
    > Zamiast pyskować w sieci weź się do pracy, pospłacaj kary i zarób
    > jakieś pieniądze na dzieci aby skończyły dobrą szkołę i nie miały
    > w przyszłości problemów jak ich tatuś.

    I wyrzuć wreszcie ten komputer z domu, bo ci szkodzi.

  • 13. Data: 2010-07-19 15:32:03
    Od: barabella <m...@g...pl>

    On 19 Lip, 16:45, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

> [...]
    > przebywają w jednym miejscu. A ty biedaku nie miałeś czasu
    > zadzwonić do "kochanych dzieci" i dowiedzieć się przy okazji

    Nie bardzo wiem czemu tak emocjonalnie do tego podchodzisz...
    i czemu tak kategorycznie wyrokujesz...
    jakbyś był srona tm "ligęza" sp. z o.o. lub ich radca prawnym
    nie uzywaj mocnych słów, bo to o tobie świadczy, żadne moje słowa
    ciebie nie przekonają, ale sie mylisz, albo piszesz prawqdę - nie
    byłem świadomy toczącego sie procesu cywilnego, a tym bardziej jego
    wyniku...
    o moje dzieci sie nie martw, córka chodzi do szkoły muzycznej i gra na
    skrzypcach, a syn gra w szachy.
    w zyciu bym sie nie zamienił na takich filantropów, co maja nwegatywna
    reputacje i więcej strat poniosa z tych publikacji niż rzekomych
    pomówień...
    http://www.lista.e-sieci.pl/place41929,Opel,LIGEZA,s
    erwis.html

    ja dbam o swoje dzieci, teraz są na obozie harcerskim pod namiotami,
    jak nazwać tych, co chcą im to uniemożliwić robiąc skok na 22 tys. zł
    u jego tatusia? i za co? to trzeba chyba nuieźle narozrabiać...

    przeanalizuj lepiej nazwisko prezesa fm ligęza i skarbnika rotary
    club, to sobie odpowiesz o co chodzi

  • 14. Data: 2010-07-19 16:04:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-19 17:32, Użytkownik barabella napisał:

    > Nie bardzo wiem czemu tak emocjonalnie do tego podchodzisz...
    > i czemu tak kategorycznie wyrokujesz...

    Bo tyle już czytałem Twoich maili opisujących sprawę ze
    szczegółami i na ich podstawie widać że zrobiłeś kilka
    głupich rzeczy. A teraz zamiast się do tego przyznać i
    zapłacić balansujesz ryzykując nastepną sprawę i następne
    kary.

> [...]
    > ciebie nie przekonają, ale sie mylisz, albo piszesz prawqdę - nie
    > byłem świadomy toczącego sie procesu cywilnego, a tym bardziej jego

    Nie jestem stroną, nie pisałem że byłeś świadomy.
    Pisałem że jako kochający tatuś z tej zagranicy powinieneś
    do rodziny w tym dzieci zadzwonić i przy okazji dowiedział byś
    się o sprawie.

    > o moje dzieci sie nie martw, córka chodzi do szkoły muzycznej i gra na
    > skrzypcach, a syn gra w szachy.

    Nie martwię się, to twoje dzieci i twoje zmartwienie.
    Tylko mi ich żal.

    > w zyciu bym sie nie zamienił na takich filantropów, co maja nwegatywna
    > reputacje i więcej strat poniosa z tych publikacji niż rzekomych
> [...]

    I dlatego ty jesteś biednym skazanym płaczącym w internecie
    a oni bogatymi filantropami. Inna sprawa że raczej nikt ci
    zamiany nie zaproponuje.

    > ja dbam o swoje dzieci, teraz są na obozie harcerskim pod namiotami,
    > jak nazwać tych, co chcą im to uniemożliwić robiąc skok na 22 tys. zł
    > u jego tatusia? i za co? to trzeba chyba nuieźle narozrabiać...

    Jeśli dbanie o dzieci polega na wydawaniu swoich ciężko zarobionych
    pieniędzy na kary nałożone przez sąd zamiast na potrzeby tych dzieci
    to faktycznie dbasz. I oby takich tak dbających było jak najmniej.

    > przeanalizuj lepiej nazwisko prezesa fm ligęza i skarbnika rotary
    > club, to sobie odpowiesz o co chodzi

    Już sobie przeanalizowałem i wyszło mi że facet nie lubi być
    bezpodstawnie obrażany publicznie. Trudno mieć o to do niego
    pretensję.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-07-19 17:47:41
    Od: barabella <m...@g...pl>

> [...]
    > głupich rzeczy. A teraz zamiast się do tego przyznać i
    > zapłacić balansujesz ryzykując nastepną sprawę i następne

    Albo nied czytałes moich spraw, albo nie umiesz czytać ze zrozumieniem
    z tym ryzykiem, to w tym kraju wszystko mozliwe...

    > Nie jestem stroną, nie pisałem że byłeś świadomy.
    > Pisałem że jako kochający tatuś z tej zagranicy powinieneś
    > do rodziny w tym dzieci zadzwonić i przy okazji dowiedział byś
    > się o sprawie.

    A jesli dzwoniłem, pisałem, to kto miał mi niby powiedzieć jak żonie
    zabronili odbierrać pism z sądu?
    A gdyby nawet, to ty byś przerwał pracę w Ameryce i czuwał na pisma od
    probosszcza?

    > Nie martwię się, to twoje dzieci i twoje zmartwienie.
    > Tylko mi ich żal.

    Mi też jest ich żal, ale nie jeleniogórskim członkom Rotary Club i
    sędziom...
    ja chętnie poszedł bym do więzienia za "swoje" błędy, ale oni wolą
    karać dzieci

    serwis.html

    > I dlatego ty jesteś biednym skazanym płaczącym w internecie
    > a oni bogatymi filantropami. Inna sprawa że raczej nikt ci
    > zamiany nie zaproponuje.

    Oni sa "filantropami", którzy darują przytułkom zagrabione pieniadze,
    facet, którego rzekomo broniłem musiał dopłacic prfzeszło 1500 zł za
    nap[rawę nowego samochodu, a w składzie RC Jelenia Góra jest m.in.
    były prezydent miasta i wielu byłych i obecnych samorządowców... i z
    pewnościa przyszłych kandydatów...

    > Jeśli dbanie o dzieci polega na wydawaniu swoich ciężko zarobionych
    > pieniędzy na kary nałożone przez sąd zamiast na potrzeby tych dzieci
    > to faktycznie dbasz. I oby takich tak dbających było jak najmniej.

    Ja sobie kar sam nie nakładam, patrz wyżej...
    http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/puszka.html

    > Już sobie przeanalizowałem i wyszło mi że facet nie lubi być
    > bezpodstawnie obrażany publicznie. Trudno mieć o to do niego
    > pretensję.

    Nie lubi być "obrażany"
    http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/oswiad%20g.jpg
    zwłaszca jak chce robić fałszywą karierę na cudzej krzywdzie...

    > Pozdrawiam- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Na koniec (może nie) zastanóws się o co zostałem skazany? Za rzekomą
    obronę emeryta przed krwiopijcami i złodziejskimi firmami
    ubezpieczeniowymi. Taka jest między mną róznica a byłymi
    "dysydentami",. że tamci, którzy rzucali kamieniami w milicje
    obywatelską i palili opony na ulicy dziś sa ministrami...

  • 16. Data: 2010-07-19 19:07:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-19 19:47, Użytkownik barabella napisał:

    > Albo nied czytałes moich spraw, albo nie umiesz czytać ze zrozumieniem
    > z tym ryzykiem, to w tym kraju wszystko mozliwe...

    Czytałem twoje opisy tych spraw. Sam przyznajesz że strzeliłeś sobie
    gola. A teraz masz pretensję do kogoś innego. To nie poważne.

    > A jesli dzwoniłem, pisałem, to kto miał mi niby powiedzieć jak żonie
    > zabronili odbierrać pism z sądu?

    Ciekawy jestem kto zabronił odebrać ?

    > A gdyby nawet, to ty byś przerwał pracę w Ameryce i czuwał na pisma od
    > probosszcza?

    Ja bym sobie przeliczył co jest dla mnie bardziej opłacalne
    ekonomicznie, tego się trzymał i nie ośmieszał potem płakaniem
    w internecie jaki to głupi byłem robiąc uniki.

    > Mi też jest ich żal, ale nie jeleniogórskim członkom Rotary Club i
    > sędziom...
    > ja chętnie poszedł bym do więzienia za "swoje" błędy, ale oni wolą
    > karać dzieci

    Ci członkowie dbają w pierwszej kolejności o swoje dzieci a nie
    nie o cudze. I słusznie gdyby było inaczej nazwał bym ich głupcami.

> [...]
    > nap[rawę nowego samochodu, a w składzie RC Jelenia Góra jest m.in.
    > były prezydent miasta i wielu byłych i obecnych samorządowców... i z

    Ty nie broniłeś faceta tylko zabrałeś głos i napisałeś nieprawdę
    czyli pomówienia w wyniku czego zostałeś skazany. Ktoś kto broni
    czyjeś dzieci kosztem swoich własnych jest głupcem.

    > Ja sobie kar sam nie nakładam, patrz wyżej...
    > http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/puszka.html

    Karę nałożył sąd a ty go do tego sprowokowałeś dając mu podstawę
    do ukarania. Teraz być może prowokujesz do kolejnych, dalej
    uważasz że warto ?

    > Nie lubi być "obrażany"
    > http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/oswiad%20g.jpg
    > zwłaszca jak chce robić fałszywą karierę na cudzej krzywdzie...

    Jak rozumiem potwierdzasz że umieściłeś nieprawdziwe i nie mające
    pokrycia ze stanem faktycznym czy jakoś udokumentowane informacje.
    I spotkała cię za to słuszna kara.
    Jestem zwolennikiem teorii głoszącej że przestępce należy skazać
    za jego czyny, same przeprosiny które nastąpią po złapaniu to za mało.

> [...]
    > "dysydentami",. że tamci, którzy rzucali kamieniami w milicje
    > obywatelską i palili opony na ulicy dziś sa ministrami...

    Nie zostałeś ukarany za obronę emeryta tylko za pomówienia
    skierowane w konkretną osobę. Udowodniono winę a ty dalej
    uważasz że jesteś niewinny a za popełnione czyny nie powinieneś
    być ukarany bo przeprosiłeś. Dobrze że prawo i sądy mają
    inne zdanie w tym temacie.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2010-07-19 19:30:16
    Od: barabella <m...@g...pl>

    On 19 Lip, 21:07, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Czytałem twoje opisy tych spraw. Sam przyznajesz że strzeliłeś sobie
    > gola. A teraz masz pretensję do kogoś innego. To nie poważne.

    Nie strzeliłem sobie gola, przynajmniej już dawno

    > Ciekawy jestem kto zabronił odebrać ?

    Nie wiem, czy prezes, czy sędzia, jest w aktach sprawy

    > Ja bym sobie przeliczył co jest dla mnie bardziej opłacalne
    > ekonomicznie, tego się trzymał i nie ośmieszał potem płakaniem
    > w internecie jaki to głupi byłem robiąc uniki.

    dalajlama też ryzykował (oczywiście nie poirównujac) i wielu innych.
    popiełuszko zginął za głoszenie prawdy. Jkaby wszyscy kalkulowali, to
    to nie było by podziałów, uniki sie robi całe zycie przed wszystkimi.
    Nie jestem członkiem Rotary Club

    > Ci członkowie dbają w pierwszej kolejności o swoje dzieci a nie
    > nie o cudze. I słusznie gdyby było inaczej nazwał bym ich głupcami.

    Ja bym ich inaczej nazwał

    A,serwis.html

    > Ty nie broniłeś faceta tylko zabrałeś głos i napisałeś nieprawdę
    > czyli pomówienia w wyniku czego zostałeś skazany. Ktoś kto broni
    > czyjeś dzieci kosztem swoich własnych jest głupcem.

    Tak to ocenił sad

    > Karę nałożył sąd a ty go do tego sprowokowałeś dając mu podstawę
    > do ukarania. Teraz być może prowokujesz do kolejnych, dalej
    > uważasz że warto ?

    Nie dalej i nie prowokuję, w cywilizowanym państwie nie miałoby to
    miejsca

> [...]
    > Jestem zwolennikiem teorii głoszącej że przestępce należy skazać
    > za jego czyny, same przeprosiny które nastąpią po złapaniu to za mało.

    Nie potwierdzam, nie stwierfdziłem i nie stwierdził tego administrator
    bloga Onet.pl
    Przeprosiłem na wyrost z grzeczności. może ktoś gdzieś coś napisał,
    ale nie ja...

> [...]
    > uważasz że jesteś niewinny a za popełnione czyny nie powinieneś
    > być ukarany bo przeprosiłeś. Dobrze że prawo i sądy mają

    Dziad swoje, baba swoje, dziekuję za pozdrowienia
    jak trzeba będzie to sprzedam kawalerke i zapłacę wszelki9e grzywny na
    skarb państwa, ale nie burżujom na hipokryzję

  • 18. Data: 2010-07-19 20:20:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

> [...]
    > uważasz że jesteś niewinny a za popełnione czyny nie powinieneś
    > być ukarany bo przeprosiłeś. Dobrze że prawo i sądy mają

    daj sobie spokoj z tym betonem.
    to taki typ, ktory uwaza, ze on jest swięty i tylko inni na niego napadaja.
    Wiekszosc ma go w KF i w ten sposob tylko wylazi.

  • 19. Data: 2010-07-19 20:39:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    n.googlegroups.com
    barabella <m...@g...pl> pisze:

    [cut], szkoda cytować.
    Pomijam szczegóły i ocenę czy masz rację, ale - facet, czy ty masz rozum?
    Kto takie rzeczy publikuje w kraju???
    Było założyć bloga gdzieś np. w USA, choćby na blogspocie, tam to opisać a
    na blogu onetu - skoro już musiałeś - napisać tak, aby się nie szło czepić
    (bez nazw, nazwisk, czy co tam jeszcze nadałeś) i jedynie link podrzucić.

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2010-07-19 21:51:57
    Od: barabella <m...@g...pl>

    On 19 Lip, 22:39, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
> [...]
    > (bez nazw, nazwisk, czy co tam jeszcze nadałeś) i jedynie link podrzucić.

    przyjacielu czy przyjaciółko,
    po pierwsze jakie rzeczy?
    nie publikuję zbrodni więc publikuję na onecie.
    problem w tym, że jesli nawet bym opublikował coś trefnego, to onet
    archiwizuje to tylko do pół roku. Sąd nie otrzymał, a w zasadzie
    otrzymał odpowiedź z onetu, że nie maja takiego wpisu, czy watku czy
    postu. Sąd skazał mnie za przedruk powoda bez niczyjego podpisu.
    Uznał, że pewnie taki wpis był na moim, a w zasadzie sto\warzyszenia
    blogu. Nie mam zamiaru tu nikogo przekonywać o niewinności, bo to i
    tak nie jedst droga własciwa... Ale jedno udowodniłem. Że tacy z nich
    darczyncy jak ze mnie złoczyńca