    From: barabella <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
    Date: Mon, 19 Jul 2010 12:30:16 -0700 (PDT)

    On 19 Lip, 21:07, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Czytałem twoje opisy tych spraw. Sam przyznajesz że strzeliłeś sobie
    > gola. A teraz masz pretensję do kogoś innego. To nie poważne.

    Nie strzeliłem sobie gola, przynajmniej już dawno

    > Ciekawy jestem kto zabronił odebrać ?

    Nie wiem, czy prezes, czy sędzia, jest w aktach sprawy

    > Ja bym sobie przeliczył co jest dla mnie bardziej opłacalne
    > ekonomicznie, tego się trzymał i nie ośmieszał potem płakaniem
    > w internecie jaki to głupi byłem robiąc uniki.

    dalajlama też ryzykował (oczywiście nie poirównujac) i wielu innych.
    popiełuszko zginął za głoszenie prawdy. Jkaby wszyscy kalkulowali, to
    to nie było by podziałów, uniki sie robi całe zycie przed wszystkimi.
    Nie jestem członkiem Rotary Club

    > Ci członkowie dbają w pierwszej kolejności o swoje dzieci a nie
    > nie o cudze. I słusznie gdyby było inaczej nazwał bym ich głupcami.

    Ja bym ich inaczej nazwał

    A,serwis.html

    > Ty nie broniłeś faceta tylko zabrałeś głos i napisałeś nieprawdę
    > czyli pomówienia w wyniku czego zostałeś skazany. Ktoś kto broni
    > czyjeś dzieci kosztem swoich własnych jest głupcem.

    Tak to ocenił sad

    > Karę nałożył sąd a ty go do tego sprowokowałeś dając mu podstawę
    > do ukarania. Teraz być może prowokujesz do kolejnych, dalej
    > uważasz że warto ?

    Nie dalej i nie prowokuję, w cywilizowanym państwie nie miałoby to
    miejsca

    > Jak rozumiem potwierdzasz że umieściłeś nieprawdziwe i nie mające
    > pokrycia ze stanem faktycznym czy jakoś udokumentowane informacje.
    > I spotkała cię za to słuszna kara.
    > Jestem zwolennikiem teorii głoszącej że przestępce należy skazać
    > za jego czyny, same przeprosiny które nastąpią po złapaniu to za mało.

    Nie potwierdzam, nie stwierfdziłem i nie stwierdził tego administrator
    bloga Onet.pl
    Przeprosiłem na wyrost z grzeczności. może ktoś gdzieś coś napisał,
    ale nie ja...

    > Nie zostałeś ukarany za obronę emeryta tylko za pomówienia
    > skierowane w konkretną osobę. Udowodniono winę a ty dalej
    > uważasz że jesteś niewinny a za popełnione czyny nie powinieneś
    > być ukarany bo przeprosiłeś. Dobrze że prawo i sądy mają
    > inne zdanie w tym temacie.
    >
    > Pozdrawiam

    Dziad swoje, baba swoje, dziekuję za pozdrowienia
    jak trzeba będzie to sprzedam kawalerke i zapłacę wszelki9e grzywny na
    skarb państwa, ale nie burżujom na hipokryzję