  • 1. Data: 2010-07-19 05:47:42
    Temat: Renta rodzinna
    Od: varia <w...@g...com>

    Witam,

    Ostatni rok (ostatni semestr) studiów zakończyłam w czerwcu 2009 r.

    14 stycznia 2010 skończyłam 25 lat.

    Rentę rodzinną otrzymywałam do 15 stycznia 2010 - zakładam, że na
    podstawie Art. 68 ust. 1 pkt 2 ("Dzieci własne, dzieci drugiego
    małżonka i dzieci przysposobione mają prawo do renty rodzinnej do
    ukończenia nauki w szkole, jeżeli przekroczyły 16 lat życia, nie
    dłużej jednak niż do osiągnięcia 25 lat życia"

    Na podstawie regulaminu studiów otrzymałam przedłużenie terminu obrony
    pracy mgr do 15 lipca 2010. Obroniłam się 2 lipca 2010

    Czy za okres między 15 stycznia 2010 (moment ukończenia przeze mnie 25
    lat), a 2 lipca 2010 (moment obrony mgr) należy się mi renta rodzinna?
    Ostatni rok (ostatni semestr) studiów zakończyłam w czerwcu 2009 r.

    ----

    Od decyzji odmownej ZUS w powyższej sprawie wniosłam odwołanie. Sprawa
    trafiła do sądu.

    Sprawa jest już na wokandzie. Rozprawa ma odbyć się 3 sierpnia 2010 r.
    Czy mogę wycofać pozew bez poniesienia żadnych konsekwencji
    finansowych? Czy do tego wystarczy list polecony wysłany do sądu z
    oświadczeniem woli: "Chcę wycofać odwołanie od decyzji ZUS itp.
    sygnatura akt xxx/yyy."