  • Data: 2004-10-18 20:31:40
    Temat: jakie seminarium wybrac
    Od: "sylwia" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na mojej uczelni (nazwy nie wymienie) jest jak jest i dostanie sie na
    seminarium z przedmiotu z ktorego sie faktycznie chce pisac prace
    magisterska graniczy z cudem. Poniewaz mysle o doradztwie podatkowym
    (finansowym) ,to wypadaloby pojsc na prawo finansowe ,ale juz nie ma miejsc
    a wlasciwie ich nie bylo od pierwszego dnia. Udalo mi sie zapisac jednak na
    prawo Unii Europejskiej ,ale powiem szczerze ze troche sie podlamalam ,bo
    nie ejst to zgodne z moimi zainteresownaiami :( Ponoc tez nie ejst to prosty
    przedmiot.I nie wiem czy az taki na czasie de facto.
    I nie wiem czy czasem nie wziasc jakiegos tematu z unii europejskiej ale
    zeby to powiazac lekko z finansami (podatkami). Ale nie wiem czy to ma sens
    ,juz jestem mocno zniechcecona :( dlatego pisze o dorade .co o tym sadzicie?