  • Data: 2007-07-25 11:14:38
    Temat: jaka licencja na wlasny skrypt ?
    Od: mosh <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zabrałem się za pisanie własnego CMS'a
    i będę musiał podpisać umowę z klientem dla którego to robie.

    Ponieważ nie znam się na prawie.. chciałem zasięgnąć opinii ekspertów.
    CMS który robię chciałbym aby był udostępniony dla mojego klienta
    (i ewentualnie innych jak będą takowi)
    na mniej więcej takich warunkach:

    - użytkowanie CMS'a dla własnej strony (jednej lub wielu, ale tylko
    własnej, czyli nie zgadzam się na odsprzedawaniem udostępnianie CMS'a innym)
    - zabraniam modyfikować skrypt (planuję jego dalszy rozwój, a więc
    wolałbym aby potencjalni klienci korzystali z mojego supportu i
    ewentualnie nowych wersji CMS'a) - modyfikacje dotyczą plików php
    (tak aby klienci mogli modyfikować wygląd www czyli modyfikacje
    wykraczające po za możliwości CMS - wygląd, pliki .tpl)
    - zabraniam usuwać, modyfikować itp link w stopce, przy czym zastrzegam
    sobie możliwość jego modyfikacji na istniejących już stronach
    postawionych na moim CMS (np. w przypadku zmiany adresu mojej domeny.. itp)

    W czym mój problem.. jak pisałem, nie znam się na prawie
    nie wiem jak to ugryźć, żeby nie mieć niemiłych niespodzianek...

    może ktoś zna nazwę licencji zbliżoną do moich oczekiwań
    lub nakieruje mnie jakimś linkiem

    --
    Pozdrawiam, mosh
    www.webfly.pl