  • Data: 2007-07-26 11:57:40
    Temat: Re: jaka licencja na wlasny skrypt ?
    Od: mosh <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Zupełnie bezpodstawnie podejrzewam, że część klientów na widok takiego
    > założenia powie "to ja kiedy indziej wpadnę" ;)

    hehe.. no może trochę przesadziłem,
    bardziej chodzi mi o to żeby nikt go nie przerabiał i nie puszył dalej
    np jako swój...

    w każdym razie czekam dalej na pomoc.. wciąż nie wiem jak się do tego
    zabrać..

    w sumie wystarczy mi jakiś namiar na przykładowe licencje
    (na razie znalazłem typu free, albo GPL)
    a zależy mi na takiej gdzie są określane warunki,
    że nie można skryptu rozprowadzać, sprzedawać itp itd

    --
    Pozdrawiam, mosh
    www.webfly.pl