  • Data: 2008-05-12 16:01:52
    Temat: jak odzyskać kasę z Mandatu ?
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    Otrzymałem mandat karny za jazdę z nadmierną prędkością, niestety zapomniałem o
    obowiązku jego uiszczenia i zapłaciłem go po terminie.

    Dziś otrzymałem zawiadomienie o zajęciu prawa majątkowego stanowiącego moją
    wierzytelność - Naczelnik US przekazał należną mi kwotę nadpłaconego podatku
    organowi egzekucyjnemu na pokrycie dochodzonej należności - sęk w tym, że w tym
    czasie ja już miałem uregulowany mandat - do kogo mam wystąpić o zwrot do
    naczelnika US czy doUrzędu Wojewódzkiego ?