    From: "kamtzu" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gwarancja - rozbieznosc
    Date: Thu, 27 Jan 2011 22:00:27 +0100

    1) Kupiłem wkrętarkę w Lidlu. Zapakowana w zamkniętą walizkę, na to
    kartonowe, zaklejone opakowanie.
    2) Na stronie internetowej Lidla oraz na kartonowym opakowaniu jest napisane
    "3 lata gwarancji".
    3) W domu rozpakowałem, czytam instrukcję obsługi a tam "urządzenie objęte
    jest dwuletnią gwarancją [...] W przypadku roszczeń gwarancyjnych
    kontaktować się telefonicznie z serwisem". W zestawie nie ma żadnej innej
    karty gwarancyjnej.

    Co w takiej sytuacji zrobić żeby zapewnić sobie trzyletnią gwarancję?
    Gwarancję niby zapewnia producent ale w końcu umowa (zapewnienia sprzedawcy)
    mowiła o 3 latach. Nie miałem możliwości przeczytania instrukcji przed
    kupnem bez rozpakowywania sprzętu (zresztą kto by to robił?). Informacje na
    stronie internetowej szybko znikną. Trzymać kartonowe opakowanie specjalnie
    jako dowód?