eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja / notebook / MAXDATA / KARENgwarancja / notebook / MAXDATA / KAREN
  • Data: 2009-08-04 10:03:52
    Temat: gwarancja / notebook / MAXDATA / KAREN
    Od: Ola <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Proszę mi poradzić co robić:

    Zakupiłam w firmie KAREN notebooka firmy MAXDATA (Belinea).
    W tzw. międzyczasie producent poległ pod ciężarem kryzysu i ogłosił
    upadłość.
    W tzw. międzyczasie, po kilku miesiącach, notebook nagle odmówił
    współpracy - "Operating System not found" - tak więc usterka
    niebagatelna.
    Odnalazłam najbliższe sobie przedstawicielstwo KARENA i - powołując
    się na wciąż aktualną gwarancję, chciałam zgłosić komputer do naprawy.
    Oddział w Katowicach spisał usterkę i przesłał komputer do siedzieby
    KARENA w Warszawie.

    Z Warszawy otrzymałam właśnie odpowiedź:
    "Witam, do naszej centrali został dostarczony komputer Belinea. Z
    opisu dołączonego do sprzętu wynika iż uległ uszkodzeniu. Niestety
    firma Karen nie zajmuje się naprawami gwarancyjnymi sprzętu Belina i
    jedynie co możemy zaproponować to przekazanie do odpłatnej naprawy do
    jednej z firm współpracujących z nami. Proszę o decyzje co mamy zrobić
    z tym komputerem. "

    No właśnie - co robić ?
    Mam przed sobą papier, że MAXDATA udziela mi gwarancji przez 2 lata...
    tylko co z tego wynika ?
    Ani producent ani sprzedawca nie poczuwają się do odpowiedzialności...
    co robić ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1