eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja / notebook / MAXDATA / KAREN › gwarancja / notebook / MAXDATA / KAREN
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!news.glorb.com!postnews
    .google.com!e11g2000yqo.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Ola <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gwarancja / notebook / MAXDATA / KAREN
    Date: Tue, 4 Aug 2009 03:03:52 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 35
    Message-ID: <3...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 85.14.68.63
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1249380232 4976 127.0.0.1 (4 Aug 2009 10:03:52 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Aug 2009 10:03:52 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e11g2000yqo.googlegroups.com; posting-host=85.14.68.63;
    posting-account=mbbVrwoAAACIrvCpxiSrRvCnyUFaxI1I
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.12)
    Gecko/2009070611 Firefox/3.0.12,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:601755
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Proszę mi poradzić co robić:

    Zakupiłam w firmie KAREN notebooka firmy MAXDATA (Belinea).
    W tzw. międzyczasie producent poległ pod ciężarem kryzysu i ogłosił
    upadłość.
    W tzw. międzyczasie, po kilku miesiącach, notebook nagle odmówił
    współpracy - "Operating System not found" - tak więc usterka
    niebagatelna.
    Odnalazłam najbliższe sobie przedstawicielstwo KARENA i - powołując
    się na wciąż aktualną gwarancję, chciałam zgłosić komputer do naprawy.
    Oddział w Katowicach spisał usterkę i przesłał komputer do siedzieby
    KARENA w Warszawie.

    Z Warszawy otrzymałam właśnie odpowiedź:
    "Witam, do naszej centrali został dostarczony komputer Belinea. Z
    opisu dołączonego do sprzętu wynika iż uległ uszkodzeniu. Niestety
    firma Karen nie zajmuje się naprawami gwarancyjnymi sprzętu Belina i
    jedynie co możemy zaproponować to przekazanie do odpłatnej naprawy do
    jednej z firm współpracujących z nami. Proszę o decyzje co mamy zrobić
    z tym komputerem. "

    No właśnie - co robić ?
    Mam przed sobą papier, że MAXDATA udziela mi gwarancji przez 2 lata...
    tylko co z tego wynika ?
    Ani producent ani sprzedawca nie poczuwają się do odpowiedzialności...
    co robić ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1