eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja :( › gwarancja :(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.intelink.pl!new
    s.infinity.net.pl!not-for-mail
    From: "Gipson" <G...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gwarancja :(
    Date: Thu, 6 Feb 2003 09:14:57 +0100
    Organization: ASK Infinity http://www.infinity.net.pl
    Lines: 18
    Message-ID: <b1t5hk$o6f$1@serwer.infinity.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: gipson.infinity.net.pl
    X-Trace: serwer.infinity.net.pl 1044519284 24783 193.108.228.185 (6 Feb 2003 08:14:44
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@s...infinity.net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Feb 2003 08:14:44 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:130146
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    mam pytanie dotyczace gwarancji
    otoz popsul mi sie towar. Jest juz po okresie gdzie przysluguje mi
    renkojmia - ale producent dal dluzsza gwarancje wiec z niej poszedlem
    skozystac.
    Jednak okazalo sie ze produnkt ktory mial byc naprawiony (oczywiscie po 2
    tyg)dalej wykazuje wade. Wiec w sklepie zaproponowali mi sprzet zastepczy bo
    powiedzieli ze moze sie trochep zreciagac.
    Wszytko by bylo ok gdyby nie fakt ze .... ONI naprawiaja (a jak sie
    dowiedzialem walcza z producentem gdyz ten odsyla ciagle wadliwy spzret)
    moj spzret juz od hmm LISTOPADA !!!
    czy jest jakas podstawa zeby wymusisc szybsze naprawienie sprzetu ?
    dzieki !

    --
    G...@i...net.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1