  • Data: 2003-12-26 17:04:39
    Temat: grozby slowne
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam czy taka rozmowe mozna kwalifikowac jako grozby i jels9i tak to gdzie
    to zglosci?

    "
    6652483 (17:40)
    JESZCZE RAZ SIE TAK ODEZWIJ A MOJ MAZ Z TOBA PODAGA OSOBISCIE
    6652483 (17:40)
    PROWIZJA TO OK 5 ZŁ
    6652483 (17:43)
    MAM CI PODAC KONTO CZY BAZGRAC DO ALLEGRO
    Karo800 (17:44)
    nie strasz mnie swoim mezem
    6652483 (17:44)
    A TY NAUCZ SIE LADNIE ZACHOWYWAC
    6652483 (17:45)
    SAM ODEBRALES TO JAKO GROZBE
    Karo800 (17:45)
    a co ja zlego powiedzialem moze powiesz?
    6652483 (17:45)
    TO PRZECZYTAJ OD POCZATKU
    6652483 (17:45)
    NIECHCE MI SIE JUZ GADAC BO TO NIEMA SENSU
    Karo800 (17:46)
    nie wiedz nic zlego prosze powiedz co zlego powiedzialem
    6652483 (17:46)
    CHCESZ NR KONTA CZY MAM PISAC
    6652483 (17:46)
    CHODZI O TWOJ STOSUNEK DO CALEJ SPRAWY
    Karo800 (17:46)
    pisz ja juz koment wystawiam sama tego chcialas, a moglo byc zalatwione
    inaczej
    Karo800 (17:47)
    sluchaj ja naprawde czytam dokladnie to co pisza na allegro i Twoj opis nie
    jest zgodny z rzeczywistoscia
    Karo800 (17:47)
    to dlatego
    6652483 (17:47)
    OK, JA TEZ WYSTAWIAM, I ZOBACZYMY JUTRO
    6652483 (17:47)
    DO ZOBACZENIA
    Karo800 (17:47)
    zobaczymy dzis bo komentarze zaraz sie pojawia
    6652483 (17:47)

    6652483 (17:47)
    ZOBACZYMY JUTRO CIEBIE
    6652483 (17:47)
    JAKI BEDZIESZ LADNY
    6652483 (17:48)
    JEST PARU TAKICH CO CHETNIE SIE DO CIEBIE PRZYJADA
    6652483 (17:48)
    A Z ALLEGRO TO SAM ZREZYGNUJESZ
    6652483 (17:48)
    MASZ TEN KOMETRAZ JAKOS ODKRECIC BO POZALUJESZ
    6652483 (17:48)
    TY SWINIO
    Karo800 (17:50)
    poczytaj sobie
    Karo800 (17:51)
    i jeszcze jakas grozba a zawiadamiam policje.
    6652483 (17:51)
    POCALUJ MNIE W D...
    6652483 (17:51)
    ZROB JUTRO KAWE
    6652483 (17:51)
    ZLE TRAFILES DURNIU
    6652483 (17:51)
    MAM GDZIES POLICJE
    Karo800 (17:51)
    to sie okaze
    6652483 (17:52)
    SPADAJ
    6652483 (17:52)
    "
    dodam jeszcze ze pod moim adresem padly jeszcze bardziej niewybredne
    slowa.....
    Nadmieniam tez ze ja w zaden sposob nie odezwalem sie do tej osoby w sposob
    wulgarny.
    Oczywiscie cala rozmowa jest do wgladu nie tylko u mnie na serwie ale tez
    jak sadze na serwerze GG .
    Co mam z tym zrobic, prosze o rade.
    Pozdrawiam
    Jacek