  • Data: 2005-11-04 10:00:55
    Temat: grób
    Od: "Agnieszka Kołataj" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam, ponieważ był 1.11. wybraliśmy się na grób do moich dziadków ze strony
    ojca. i okazało się ,że grób jest ale pusty. Nie ma nagrobka z nazwiskami (
    cmentarz ten jest ze 40 km od miejsca mojego zamieszkania, więc często tu się
    nie zagląga).Okazało się ,że brat mojego ojca samowolnie przeniósł zwłoki do
    swojego groby, gdzie pochowana jest jego żona. Cmentarz jest przy parafii,
    czyli ksiądz tu rządzi, który nic o tym nie wiedział, mój ojciec też nic o
    tym nie wiedział, (w 2003r połozył mowe płyty, odnowił grób ). Z rozmów z
    ludzmi z tej miejscowości dowiedzieliśmy się,że "wujo" chce ten grób sprzedać.
    Mój ojciec zastrzegł u księdza, aby nie pozwolił na inny pochówek w grobowcu
    swoich rodziców, ale co dalej , czy ojciec może złożyc doniesienie do
    prokuratury o "wykradzenie"zwłok i "zbeszczeszczenie " miejsca spoczynku
    swoich rodziców i to dla celów materialnych.