    From: "Dyzio" <d...@j...tarnow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: fundusz pracowniczy - kto tym rozporządza
    Date: Tue, 26 Apr 2005 12:14:47 -0000

    Mam w pracy fundusz socjalny i chcieliśmy część jego przeznaczyć na operację
    córki naszego kolegi i związku z tym interesuje mnie kilka rzeczy:
    1. Jaką kwotę możemy przeznaczyć czy jest to jakoś ograniczone
    2. Kto o tym ma zadecydować
    3. Czy pracownicy muszą wyrazić na to zgodę, czy wystarczy jedynie decyzja
    jedynie przedstawicieli pracowniczych.
    Dzięki za pomoc
    Dyzio