  • 131. Data: 2024-07-18 17:27:00
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Jul 2024 22:51:40 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Ty nie znasz nawet tych, które sam cytujesz. Podstawą prawną
    > legitymowania jest art. 15 Ustawy o Policji. Zawsze ten sam, cokolwiek
    > byś nie robił.

    A ty znasz wybiorczo.

    2. 1. Policjant, który przystępuje do czynności służbowych związanych
    z wykonywaniem uprawnień określonych w § 1 pkt 1, 3, 6 i 7, podaje
    swój stopień, imię i nazwisko, w sposób umożliwiający odnotowanie tych
    danych, przyczynę podjęcia czynności służbowych,

    Przyczyne podajesz bez wezwania, sam. Zawsze.

    I to nie jest art 15 ustawy, bo to jest podstawa prawna, a nie
    przyczyna :-P

    J.

  • 132. Data: 2024-07-18 17:44:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Jul 2024 22:50:10 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Dlatego je kradniemy przechodniom.

    > Na pewno.

    > Czytając te niewidoczne.

    Rentgeny w oczach ..

    > Zapewne coś, czego nie rozumiesz. Nie chce mi się Ci drugi raz wyjaśniać.

    Czyli czym sie rózni przejrzenie (mozesz podać fachową nazwe) telefonu
    w celu ustalenia czy nie kradziony, od przejrzenia telefonu w celu
    sprawdzenie czy nie zawiera dowodów szpiegowstwa ?

    [...]
    > O czym? Że jakiś idiota bawi się w zamachowca? Pewnie tak. Z tym, że z
    > miejsca, gdzie siedział snajper nie było podobno widać zamachowca.

    No jak nie było widac, skoro go zastrzelil. Snajper też na ślepo
    strzelał.

    P.S. jest jakaś plotka, że zamachowiec był na dachu budynku, w środku
    którego się rozlokował zespół SWAT z policji. No to by było ciekawe
    zamieszanie.

    > Co za różnica, do czego on strzela? Do gapiów wolno?

    Ale do wróbli wolno.

    > Nie wiem. Z moich danych wynika że tak - między ludźmi, momentami o
    > tylko kawałeczek.

    Być może. Dziwne by to troche było, ale moze faktycznie ktos dobrze
    rozplanował. Prawie dobrze.

    Tak czy inaczej - widział.

    > Ale Ty bajdurzysz :-) Czyli w życiu czegoś takiego nie widziałeś. Nie
    > mam teraz czasu szukać.

    Dawaj filmik, jak to sie rozkłada :-)

    Za to widziałem grubość szyby w humvee. Bocznej.

    > Ekspertyza telefonu służy do ekstrakcji materiałów. nie ważne, czy
    > legalnych, czy nielegalnych. Przecież zabronione jest ich gromadzenie w
    > celu udostępnienia. To samo zdjęcie może być legalne i nielegalne.

    No to chyba nie mozna oddac telefonu, bo jeszcze może stanowic dowód w
    sprawie?

    No ale powiedzmy, ze znajdziesz tylko zdjęcia ptaszków w lesie, lub
    niewinnych budynków w miescie.

    > Jak to nie ma? Może fotografują sikał.

    Nieobyczajnie ? I sie silmował ?

    > To zależy, co podejrzewamy.

    No owszem.

    > Złośliwe niepokojenie.

    ktory to nr KK?

    I czemu policjant czuje się zaniepokojony, jak mu ktos filmuje
    działania na służbie, całkowicie zgodne z prawem przecież?

    > No i co z tego? Albo pouczyć.

    Ze nietrzeżwego można ukarać mandatem, ale po wytrzeźwieniu.
    Przynajmniej tak mi się wydaje.

    J.

  • 133. Data: 2024-07-18 17:44:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Natomiast obywatel ma prawo dyskutować, jeśli nie zgadza się z decyzją
    > policjanta.
    wskażesz podstawę prawną?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 134. Data: 2024-07-18 17:45:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.07.2024 o 06:48, Shrek pisze:
    > Czyli zmyślony. Skoro nie masz nawet fotki, to na jakiej podstawie
    > stwierdzasz, że "może tego akurat poszukujemy, sprawdźmy"?
    Na tej podstawie, że nie mam pewności, że nie jest poszukiwany.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 135. Data: 2024-07-18 18:23:58
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Na tej podstawie, że nie mam pewności, że nie jest poszukiwany.

    Ja też nie mam pewności, że nie jesteś psem.

  • 136. Data: 2024-07-18 18:27:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.07.2024 o 17:44, J.F pisze:
    > Rentgeny w oczach ..

    To te Twoje kulsony.

    > Czyli czym sie rózni przejrzenie (mozesz podać fachową nazwe) telefonu
    > w celu ustalenia czy nie kradziony, od przejrzenia telefonu w celu
    > sprawdzenie czy nie zawiera dowodów szpiegowstwa ?

    Ponieważ policjanci (w odróżnieniu od kulsonów) nie polegają na
    rentgenie w oczach, to wpisują strasznie tajny kod na klawiaturze i
    wyświetla im się IMEI.

    > No jak nie było widac, skoro go zastrzelil. Snajper też na ślepo
    > strzelał.

    Nie wiem. nie było mnie tam. Osobiście sądzę, że zastrzelił go, jak go
    zobaczył. A zobaczył, bo po pierwszym nieudanym strzale zamachowiec
    postanowił się podnieść by zobaczyć cel. Ale to mój domysł, a nie wiedza.

    > P.S. jest jakaś plotka, że zamachowiec był na dachu budynku, w środku
    > którego się rozlokował zespół SWAT z policji. No to by było ciekawe
    > zamieszanie.

    Nie słyszałem o tym, ale to by tłumaczyło zwłokę w strzale. Upewniali
    się, czy jakiś idiota nie polazł na dach.

    > Ale do wróbli wolno.

    Nie. W Polsce 150 metrów od ludzi. Amerykańskich przepisów nie znam, ale
    wątpię, by były rażąco inne.

    > Być może. Dziwne by to troche było, ale moze faktycznie ktos dobrze
    > rozplanował. Prawie dobrze.
    > Tak czy inaczej - widział.

    Mnie się wydaje, ze nie i próbował na siłe strzel;ić.

    https://tiny.pl/d4pmv

    > Za to widziałem grubość szyby w humvee. Bocznej.

    A ja czołg.

    > No to chyba nie mozna oddac telefonu, bo jeszcze może stanowic dowód w
    > sprawie?

    Telefon może być dowodem w sprawie, jak ktoś nim komuś da po głowie.

    > ktory to nr KK?
    > I czemu policjant czuje się zaniepokojony, jak mu ktos filmuje
    > działania na służbie, całkowicie zgodne z prawem przecież?

    Nie wiem.

    > Ze nietrzeżwego można ukarać mandatem, ale po wytrzeźwieniu.
    > Przynajmniej tak mi się wydaje.

    Ci się wydaje.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 137. Data: 2024-07-18 19:52:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Jul 2024 18:27:47 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ponieważ policjanci (w odróżnieniu od kulsonów) nie polegają na
    > rentgenie w oczach, to wpisują strasznie tajny kod na klawiaturze i
    > wyświetla im się IMEI.

    I ta czynność, prawno-formalnie nazywa się jak?

    Przejrzenie telefonu? spawdzenie? Ekspertyza ?

    > Nie wiem. nie było mnie tam. Osobiście sądzę, że zastrzelił go, jak go
    > zobaczył. A zobaczył, bo po pierwszym nieudanym strzale zamachowiec
    > postanowił się podnieść by zobaczyć cel. Ale to mój domysł, a nie wiedza.

    Ponoć trzy razy zamachowiec strzelił.

    > Nie. W Polsce 150 metrów od ludzi. Amerykańskich przepisów nie znam, ale
    > wątpię, by były rażąco inne.

    Są rażąco inne. Np dziecku możesz dać broń palną, a amunicje kupujesz
    w supermarkecie :-)

    > https://tiny.pl/d4pmv

    Error 404 :-(

    > A ja czołg.

    No czolgu na trybunie szybko nie rozłożysz.

    > Telefon może być dowodem w sprawie, jak ktoś nim komuś da po głowie.

    No ale zarzucisz cel udostępniania, to przydałyby się te złe zdjęcia.
    Owszem, moĹźe i kopia wystarczy ...

    Ale co się tu będziemy spierac - napisz przeciętnie po jakim czasie
    oddajecie (prokurator) zabrane podejrzanym telefony u Ciebie w
    rejonie.

    > Nie wiem.

    No i taki to zarzut. Kupy się nie trzyma :-)

    Za to w drugą stronę może się zrobic poważnie..

    > Ci się wydaje.

    Ale Ĺźe nie moĹźna, czy nie za wsystko?

    A tego kierowcy pod wpływem to w/g ciebie dlaczego nie można ukarać
    mandatem?

    J.

  • 138. Data: 2024-07-18 20:10:40
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > wskażesz podstawę prawną?

    To my masz wskazać podstawę, że obywatelowi nie wolno dyskutować.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 139. Data: 2024-07-18 20:31:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.07.2024 o 18:23, io pisze:
    > Ja też nie mam pewności, że nie jesteś psem.
    Ja też. Muszę z tym żyć.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 140. Data: 2024-07-18 20:39:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.07.2024 o 19:52, J.F pisze:

    > I ta czynność, prawno-formalnie nazywa się jak?
    > Przejrzenie telefonu? spawdzenie? Ekspertyza ?

    Naklikanie kodu? :-)
    > Ponoć trzy razy zamachowiec strzelił.

    Trzech trafionych. trzy strzały słychać na filmiku, który sam
    podlinkowałeś. To co w tym odkrywczego, ze były trzy strzały?

    > Są rażąco inne. Np dziecku możesz dać broń palną, a amunicje kupujesz
    > w supermarkecie :-)

    Rażąco, to Ty ich nie znasz. Ja zresztą też, ale wiem, ze równią się w
    zależności od stanu. Są stany, w których w ogóle prywatnie broni nie
    możesz posiadać. Są, w których nie możesz nosić ukrytej.

    > Error 404 :-(

    https://tiny.pl/d4pdc - może ten zadziała. To ten sam film, tylko
    inaczej link zrobiłem.

    > No czolgu na trybunie szybko nie rozłożysz.

    Szyby też. Po prostu nie widzę związku ze sprawą Twojego komunikatu.
    Myślałem, ze licytujemy się na grubości pancerza.

> [...]
    > Ale co się tu będziemy spierac - napisz przeciętnie po jakim czasie
    > oddajecie (prokurator) zabrane podejrzanym telefony u Ciebie w

    Nie badałem. Pracy przy tym jest na kilka godzin.

    > Ale że nie można, czy nie za wsystko?
    >
    > A tego kierowcy pod wpływem to w/g ciebie dlaczego nie można ukarać
    > mandatem?

    Najdalej wczoraj Ci to napisałem. Nie chce mi się po prostu nadrabiać
    Twojej niewiedzy. Zapytaj kulsonów.

    --
    (~) Robert Tomasik