    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Date: Thu, 18 Jul 2024 19:52:50 +0200
    <v70gpc$itp$6@news.chmurka.net> <v711gt$8fg$1@news.chmurka.net>
    <v76u96$lv2$9@news.chmurka.net> <v78gn8$k8j$14@news.chmurka.net>
    <t2y7iiije4sj.41axslgwogtd$.dlg@40tude.net>
    <v78m23$k8j$22@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <v78tb8$k8j$24@news.chmurka.net>
    <7...@4...net>
    <v793u3$k8j$27@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <v79aq3$lpf$3@news.chmurka.net>
    <q...@4...net>
    <v7bfq4$lpe$6@news.chmurka.net>

    On Thu, 18 Jul 2024 18:27:47 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ponieważ policjanci (w odróżnieniu od kulsonów) nie polegają na
    > rentgenie w oczach, to wpisują strasznie tajny kod na klawiaturze i
    > wyświetla im się IMEI.

    I ta czynność, prawno-formalnie nazywa się jak?

    Przejrzenie telefonu? spawdzenie? Ekspertyza ?

    > Nie wiem. nie było mnie tam. Osobiście sądzę, że zastrzelił go, jak go
    > zobaczył. A zobaczył, bo po pierwszym nieudanym strzale zamachowiec
    > postanowił się podnieść by zobaczyć cel. Ale to mój domysł, a nie wiedza.

    Ponoć trzy razy zamachowiec strzelił.

    > Nie. W Polsce 150 metrów od ludzi. Amerykańskich przepisów nie znam, ale
    > wątpię, by były rażąco inne.

    Są rażąco inne. Np dziecku możesz dać broń palną, a amunicje kupujesz
    w supermarkecie :-)

    > https://tiny.pl/d4pmv

    Error 404 :-(

    > A ja czołg.

    No czolgu na trybunie szybko nie rozłożysz.

    > Telefon może być dowodem w sprawie, jak ktoś nim komuś da po głowie.

    No ale zarzucisz cel udostępniania, to przydałyby się te złe zdjęcia.
    Owszem, moĹźe i kopia wystarczy ...

    Ale co się tu będziemy spierac - napisz przeciętnie po jakim czasie
    oddajecie (prokurator) zabrane podejrzanym telefony u Ciebie w
    rejonie.

    > Nie wiem.

    No i taki to zarzut. Kupy się nie trzyma :-)

    Za to w drugą stronę może się zrobic poważnie..

    > Ci się wydaje.

    Ale Ĺźe nie moĹźna, czy nie za wsystko?

    A tego kierowcy pod wpływem to w/g ciebie dlaczego nie można ukarać
    mandatem?

    J.