    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Date: Thu, 18 Jul 2024 17:44:05 +0200
    <v70gpc$itp$6@news.chmurka.net> <v711gt$8fg$1@news.chmurka.net>
    <v76u96$lv2$9@news.chmurka.net> <v78gn8$k8j$14@news.chmurka.net>
    <t2y7iiije4sj.41axslgwogtd$.dlg@40tude.net>
    <v78m23$k8j$22@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <v78tb8$k8j$24@news.chmurka.net>
    <7...@4...net>
    <v793u3$k8j$27@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <v79aq3$lpf$3@news.chmurka.net>

    On Wed, 17 Jul 2024 22:50:10 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Dlatego je kradniemy przechodniom.

    > Na pewno.

    > Czytając te niewidoczne.

    Rentgeny w oczach ..

    > Zapewne coś, czego nie rozumiesz. Nie chce mi się Ci drugi raz wyjaśniać.

    Czyli czym sie rózni przejrzenie (mozesz podać fachową nazwe) telefonu
    w celu ustalenia czy nie kradziony, od przejrzenia telefonu w celu
    sprawdzenie czy nie zawiera dowodów szpiegowstwa ?

    [...]
    > O czym? Że jakiś idiota bawi się w zamachowca? Pewnie tak. Z tym, że z
    > miejsca, gdzie siedział snajper nie było podobno widać zamachowca.

    No jak nie było widac, skoro go zastrzelil. Snajper też na ślepo
    strzelał.

    P.S. jest jakaś plotka, że zamachowiec był na dachu budynku, w środku
    którego się rozlokował zespół SWAT z policji. No to by było ciekawe
    zamieszanie.

    > Co za różnica, do czego on strzela? Do gapiów wolno?

    Ale do wróbli wolno.

    > Nie wiem. Z moich danych wynika że tak - między ludźmi, momentami o
    > tylko kawałeczek.

    Być może. Dziwne by to troche było, ale moze faktycznie ktos dobrze
    rozplanował. Prawie dobrze.

    Tak czy inaczej - widział.

    > Ale Ty bajdurzysz :-) Czyli w życiu czegoś takiego nie widziałeś. Nie
    > mam teraz czasu szukać.

    Dawaj filmik, jak to sie rozkłada :-)

    Za to widziałem grubość szyby w humvee. Bocznej.

    > Ekspertyza telefonu służy do ekstrakcji materiałów. nie ważne, czy
    > legalnych, czy nielegalnych. Przecież zabronione jest ich gromadzenie w
    > celu udostępnienia. To samo zdjęcie może być legalne i nielegalne.

    No to chyba nie mozna oddac telefonu, bo jeszcze może stanowic dowód w
    sprawie?

    No ale powiedzmy, ze znajdziesz tylko zdjęcia ptaszków w lesie, lub
    niewinnych budynków w miescie.

    > Jak to nie ma? Może fotografują sikał.

    Nieobyczajnie ? I sie silmował ?

    > To zależy, co podejrzewamy.

    No owszem.

    > Złośliwe niepokojenie.

    ktory to nr KK?

    I czemu policjant czuje się zaniepokojony, jak mu ktos filmuje
    działania na służbie, całkowicie zgodne z prawem przecież?

    > No i co z tego? Albo pouczyć.

    Ze nietrzeżwego można ukarać mandatem, ale po wytrzeźwieniu.
    Przynajmniej tak mi się wydaje.

    J.