  • Data: 2009-05-06 11:11:46
    Temat: dziwne rozwiązanie umowy...
    Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Prowadze mala firemke, mam podpisana umowe z jednym z klientow ktora zaklada
    miesieczny termin jej wypowiedzenia. Jej ewentualne wypowiedzenie musi byc
    dokonane na pismie, zeby mialo moc (tak stanowi umowa).

    Otrzymalem wlasnie pismo, ktore informuje mnie wlasnie o wypowiedzeniu i tu
    pare spraw:

    1. Pismo jest datowane na koniec kwietnia, koperta ma date 29 kwietnia, ale
    doszlo do mnie dopiero teraz - 6 maja. Od kiedy powinienem liczyc rozwiazanie
    umowy ? od daty w pismie, od daty ze stempla pocztowego czy od daty doreczenia
    mi ? Mam wrazenie ze stempel obowizuje tylko z urzedami panstwowymi, czy to
    prawda ?
    2. Klient zobowiazuje mnie w tym rozwiazaniu do przeslania potierdzenia
    rozwiazania... czy to w ogole mozliwe ? tzn moze mnie tak zobowiazywac ? :) mam
    wrazenie ze nie, co wiecej - napisal ze jesli nie wysle tego, to on nie wywiaze
    sie z okresu wypowiedzenia :>:> to juz nawet ja sam rozumiem, ze nie ma to nic
    wspolnego z rzeczywistoscia :) bo umowa jest niezaleznie od checi stron
    pozdrawiam,
    Kuba