  • Data: 2004-11-06 12:11:38
    Temat: dzialka rekreacyjna
    Od: "żabka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam problem. Kupilam dzialkę nad zbiornikiem wodnym.W akcie notarialnym jest
    ona dzialką rekreacyjną przeznaczoną pod zabudowę letniskową, a w gminie
    figuruje jako grunt orny V klasy. Podobno mam zwrócić się do starostwa z
    prośbą o zmianę klasyfikacji gruntu. Dowiadywalam się w starostwie i
    powiedziano mi, że jest to niemożliwe . Jednakże nie powinnam się niepokoić,
    gdyż na takiej dzialce mogę wybudować drewniany domek letniskowy (nie podano
    mi jednak jego powierzchni), podciągnąć prąd i wodę. Dzialka liczy 500m2
    Jakie mam możliwości?