  • Data: 2008-09-05 08:09:57
    Temat: działania prokuratury
    Od: pete <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    przyszli do mnie dwaj panowie z policji z prokuratorskim nakazem
    przeszukania / wydania rzeczy. przyszli weszli popatrzyli i wyszli.
    chodzi o jakas transakcje z allegro sprzed 3 lat, jakis sprzedajacy
    podpadl i prokurator wsiadl na niego, sprawdzaja wszystkie osoby ktore z
    nim handlowaly, a na liscie jego przelewow jest jakis przelew do mnie.
    chodzi o oprogramowanie do diagnostyki poj. samochodowych. prokurator
    jest z drugiego końca polski
    przelew jest na kilkadziesiat groszy(!), to byl poczatek mojej przygody
    z allegro i kontem w mbanku i zrobilem jakichs kilka bzdetnych
    transakcji 'dla jaj'. pirackiego oprogramowania nigdy nie kupowalem, nie
    pamietam co bylo przedmiotem akcji (5 lat temu!) w historii allegro nie
    da sie sprawdzic (wyslalem maila do allegro i czekam na odpowiedz, w
    tyt. przelewu nie bylo napisane jakiego przedmiotu transakcja dotyczy
    (tylko nr aukcji).
    czy to jest normalne że prokurator wystawia nakazy przeszukania na kogo
    popadnie bez sprawdzenia w centrali allegro o co chodzi? angazowane jest
    kilkadziesiąt policjantów w kilkunastu komendach, w moim przypadku
    przesłuchiwana osoba która kupiła jakiś wirtualny towar za kilkadziesiąt
    groszy? Mam kilkaset transakcji na koncie, jeżeli co dziesiąty
    sprzedający kogoś oszukał to od policji się nie opędze. a myślałem że
    skończyły się czasy agresywnie prawe i sprawiedliwie (każdy jest winny
    tylko trzeba mu to udowodnić).