  • Data: 2008-09-06 10:01:24
    Temat: Re: działania prokuratury
    Od: "pytajnik" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    miałem napisać że przelew był *ode mnie* bo ja byłem kupującym. allegro
    odpowiedziało że nie posiada archiwalnych stron aukcji a jedynie nry i
    tytuły, przy czym tytułu interesującej mnie aukcji nie podali więc musiałem
    napisać ponownie.
    jedno jest pewne, jeżeli sprawa jest czysta (a na 99% tak) - ja tego tak nie
    zostawię i będę wnosił zażalenie. tylko nie bardzo wiem na kogo - na KPP z
    miasta na drugim końcu Polski które zawnioskowala do prokuratora o podjęcie
    kroków, czy na prokuratora który wydał postanowienie o wjeździe do mnie do
    domu..