  • 311. Data: 2023-04-14 01:24:49
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > To elementarna wiedza z logiki. Z fałszywych przesłanek może wyniknąć
    > prawda.

    To elementarna wiedza z logiki. Skąd wiesz, że są fałszywe. Nie sprawdziłeś.

    > Za krótki jestem. Ja po prostu czytuję tę samą literaturę, cop oni.

    Chyba nie.
    Ty ich wysyłałeś do psychiatry, a oni zaczęli śledztwo.
    Na pierwszy rzut oka widać, że to zdecydowanie różna literatura.

    > W tym, co ja pisze nie ma nic odkrywczego. To wiedza powszechnie znana
    > wśród profesjonalistów.

    Że zamiast wykonywać pracę, za którą bierze się wynagrodzenie, wysyła
    się zgłaszającego do psychiatry?
    Nie wydaje mi się, że to wiedza powszechna wśród profesjonalistów.
    No chyba, że jest się profesjonalnym kulsonem. To wtedy tak.

    > Cóż, uważam, że nie masz racji,

    Czyli przyznajesz, że nie masz racji?
    Przecież to są twoje zalecenia...

    > ale mogę się mylić.

    Mylisz się, że nie masz racji?

    Pogubiłem się... to który z was nie ma racji?

    > A z kim była ta umowa?

    Zgadnij.

    Ale ci podpowiem, uważaj będzie trudne: jeśli rząd, w demokratycznym
    kraju, podejmuje decyzję, że z pieniędzy obywateli tego kraju będzie np.
    finansował opozycję w jakimś innym reżimowym państwie, to jak myślisz z
    kim zawiera umowę?
    Albo jak zdecyduje, że wyda pieniądze swoich obywateli na interwencyjny
    zakup (taniego, bo wojna i oni są zmuszeni sprzedać po niskiej cenie
    żeby przeżyć) zboża od państwa napadniętego przez zwyrodnialców, żeby
    umożliwić temu napadniętemu państwu tranzyt tego zboża (_tranzyt_!!!!),
    to jak myślisz, z kim zawiera umowę na wydanie tych pieniędzy?
    Dodatkowa podpowiedź: mowa jest o państwie praworządnym.

    Ale wątpię, że dasz radę połączyć kropki.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 312. Data: 2023-04-14 01:34:42
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jeden

    Ale nie potrafisz porozumieć się sam ze sobą?

    > To zależy, co zawiera zawiadomienie.

    Zawiera zgłoszenie o podejrzenie popełnienia oszustwa.
    Podaje prawdopodobne przesłanki, a nie opis chodzenia po wodzie.

    > Na jakiej podstawie zawiadamiający
    > twierdzi, że doszło do przestępstwa.

    Na jakiej podstawie twierdzisz, że nie doszło, skoro nie sprawdziłeś?
    Sprawdzasz, bo napisał zawiadomienie i masz taki obowiązek, bo być może
    ma rację, czy wysyłasz go do psychiatry?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 313. Data: 2023-04-14 06:20:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Powinien się zastanowić, czy są jakieś obiektywne przesłanki do jego
    > przekonania. Bo sam brak wiedzy, że przestępstwa nie popełniono, to
    > zdecydowane za mało.

    No i się zastanowiłem. Wysłałeś mnie do psychiatry. Prokuratura wszczeła
    śledztwo. Kto się mylił?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 314. Data: 2023-04-14 06:23:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ależ ja nei twierdzę, że nie popełniono.

    Jak nie jak tak?

    > Bo nie jestem w stanie sprawdzać wszystkiego i nikt nie jest.

    Ale ty twierdziłeś, że tu nie ma przestępstwa. Prokuratura ma wątpliwości.

    > Jakby zmiana władzy miała tu cokolwiek do rzeczy, to i śledztwa by nikt
    > nie wszczął.

    Akurat zmiana władzy ma tu trochę do rzeczy. Postępowanie wszczęto
    głównie po to, żeby je umorzyć wobec właściwych osób przed ewentualną
    zmianą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 315. Data: 2023-04-14 06:43:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To zróbmy tak, ja Ci opiszę o czym w tym podwątku było, a Ty zobaczysz,
    > czy również w tej sprawie chcesz się de facto zgodzić z Robertem.

    OK

    > Allegro ma dużo klientów. Ale allegro nie jest jedyne. Nawet w Polsce.
    > Polegając wyłącznie na molochach jak właśnie allegro policja może
    > pomijać bardziej detaliczne przypadki oszustw.

    OK. Tylko tu właśnie w tym momencje robert się dziwi po co oszukane
    oszołomy przychodzą na policję i robią im robotę. Tak tego słowa użył -
    oszołomy.

    Po czym dla podkreślenia powagi swoich słów podał przykłady gdzie
    ogółowi wydaje się że zaszło przestępstwo a oświecony kulson wie, że
    żadnego przestępstwa tam nie ma. Te przykłady to usiłowanie oszustwa na
    wnuczka i sprzedaż zboża technicznego do młynów na mąkę. Chwila w googlu
    i są wyroki za usiłowanie oszustwa na wnuczka jak i śledztwo prokuratury
    w zamościu w sprawie zboża. Należy dodać że tych co ich sprawa ze zbożem
    niepokoiła nie nazywa tradycyjnie oszołomami a wprost odsyła do
    psychiatry. Taki pocieszny kulson, co jak ktoś popełnia przestępstwo to
    na chuju stanie żeby się nie dopatrzyć choćby przesłanek że zaszło, ale
    jak widzi obywatela na rowerze to bez problemu znajdzie podstawę, żeby
    sprawdzić czy nie ukrywa drugiego roweru w gaciach.

    Więc nie - nie zgdzam się z robertem fundamentalnie i zastanawiam się
    jak taki człowiek może być policjantem. Osoba roberta będącego poniekąd
    elitą policji powoduje u mnie myśl, że z polską policją trzeba było
    postąpić jak z gruzińską (tylko już za późno) a i ekmi darmozjadom
    zabrać - co prawda trochę to wątpliwe prawnie ale jak kuba bogu tak bóg
    fidelowi. No i robertowi się instyuacja odpowiedzialności zbiorowej
    podoba więc czemu mamy mu się sprzeciwiać w jego własnej sprawie;)
    Ogólnie osoba robrta to taki uniwersalny sasin - jak coś powie to zawsze
    jest to odwrót.

    > Dlatego też jest MZ
    > ważne, aby istniał jakiś system łączący też te małe sprawy, gdzie policja
    > nie musiałaby liczyć na zgłoszenie z platformy.

    Robert takiej platformy nie chce - robert chce żeby oszołomy nie
    zgłaszały podejrzenia popełniania czynu zabronionego, bo potem on musi
    pisać odmowy wszczęcia postępowania zamiast zająć się poważnymi rzeczami
    jak czekanie na emkę. Więc nawet nie sugeruj mi że się z robertem
    zgadzam - bo zgadzam się tylko w bardzo małym zakresie - to znaczy że
    nie powinien on się tym zajmować, bo nie powinien być policjantem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 316. Data: 2023-04-14 06:47:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Cieszę się, że mówisz jednym głosem z Robertem :)

    Tak średnio, bo robert tu nie widzi przesłanek.

    > Jeśli zarobiły to nie ma doprowadzenia do niekorzystnego rozporządzenia
    > mieniem, nie ma oszustwa, nie ma szkody.

    Ależ są - zapłaciłeś za oryginał dosrałeś podróbkę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 317. Data: 2023-04-14 06:49:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Oni sprawdzają, bo ktoś napisał artykuł. Taki ich obowiązek. Bo być może
    > ma rację.

    Przed chwilą pisałeś, że z tego artykułu nic nie wynika i jesli on kogoś
    niepokoi to powinien udać się do psychiaty:P

    "ja nie napisałem, tego co wam napisałem" odc. 3756.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 318. Data: 2023-04-14 10:10:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Apr 2023 19:56:39 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Tylko kilka takich głupich artykułów i po prostu nikt tej pisaniny nie
    > bierze poważnie. Potem napiszą coś dobrze i się dziwią, że nikt się tym
    > nie chce zajmować.

    Jest jeszcze jedna sprawa - ze policja nie ma obowiązku czytac
    wszytkich gazet, i teraz takze portali, i oglądać TV i słuchac radia.

    Wiec moze po prostu nie wiedziec, ze jest taka "afera medialna".

    J.

  • 319. Data: 2023-04-14 16:31:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.04.2023 o 01:34, Kviat pisze:

    > Na jakiej podstawie twierdzisz, że nie doszło, skoro nie sprawdziłeś?
    Na podstawie analizy treści zawiadomienia.
    --
    Robert Tomasik

  • 320. Data: 2023-04-14 16:31:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.04.2023 o 00:54, Kviat pisze:

    > Jakie prawo wymaga szukania roweru w majtach?
    Tyle razy to już tu przytaczałem, ze nie chce mi się kolejny.
    --
    Robert Tomasik