    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Date: Fri, 14 Apr 2023 01:24:49 +0200
    <6436cbcc$0$13080$65785112@news.neostrada.pl>
    <u16ih2$f8l$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <64370b75$0$13080$65785112@news.neostrada.pl>
    <u1728m$p3v$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <64371188$0$19625$65785112@news.neostrada.pl>
    <u1745h$p3u$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <643726d8$0$19619$65785112@news.neostrada.pl>
    <u17vr8$kbq$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <64380d78$0$13069$65785112@news.neostrada.pl>
    <u19ml8$1406l$1@dont-email.me>
    <6438664d$0$19609$65785112@news.neostrada.pl>
    <u19uj8$15dqe$1@dont-email.me>
    <64388860$0$2963$65785112@news.neostrada.pl>

    > To elementarna wiedza z logiki. Z fałszywych przesłanek może wyniknąć
    > prawda.

    To elementarna wiedza z logiki. Skąd wiesz, że są fałszywe. Nie sprawdziłeś.

    > Za krótki jestem. Ja po prostu czytuję tę samą literaturę, cop oni.

    Chyba nie.
    Ty ich wysyłałeś do psychiatry, a oni zaczęli śledztwo.
    Na pierwszy rzut oka widać, że to zdecydowanie różna literatura.

    > W tym, co ja pisze nie ma nic odkrywczego. To wiedza powszechnie znana
    > wśród profesjonalistów.

    Że zamiast wykonywać pracę, za którą bierze się wynagrodzenie, wysyła
    się zgłaszającego do psychiatry?
    Nie wydaje mi się, że to wiedza powszechna wśród profesjonalistów.
    No chyba, że jest się profesjonalnym kulsonem. To wtedy tak.

    > Cóż, uważam, że nie masz racji,

    Czyli przyznajesz, że nie masz racji?
    Przecież to są twoje zalecenia...

    > ale mogę się mylić.

    Mylisz się, że nie masz racji?

    Pogubiłem się... to który z was nie ma racji?

    > A z kim była ta umowa?

    Zgadnij.

    Ale ci podpowiem, uważaj będzie trudne: jeśli rząd, w demokratycznym
    kraju, podejmuje decyzję, że z pieniędzy obywateli tego kraju będzie np.
    finansował opozycję w jakimś innym reżimowym państwie, to jak myślisz z
    kim zawiera umowę?
    Albo jak zdecyduje, że wyda pieniądze swoich obywateli na interwencyjny
    zakup (taniego, bo wojna i oni są zmuszeni sprzedać po niskiej cenie
    żeby przeżyć) zboża od państwa napadniętego przez zwyrodnialców, żeby
    umożliwić temu napadniętemu państwu tranzyt tego zboża (_tranzyt_!!!!),
    to jak myślisz, z kim zawiera umowę na wydanie tych pieniędzy?
    Dodatkowa podpowiedź: mowa jest o państwie praworządnym.

    Ale wątpię, że dasz radę połączyć kropki.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr