    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Date: Fri, 14 Apr 2023 06:43:56 +0200
    <64318fc0$0$13073$65785112@news.neostrada.pl>
    <WNmYL.1508314$PyXe.997701@fx08.ams1>
    <h...@4...net>
    <QQoYL.93161$z1hf.68382@fx05.ams1>
    <1gkz4ql40arz2$.1ctafyyiqje6q.dlg@40tude.net>
    <ymIYL.717180$QS94.703961@fx10.ams1>
    <6433550a$0$13076$65785112@news.neostrada.pl>
    <EX0ZL.717189$QS94.161674@fx10.ams1>
    <643596fc$0$19601$65785112@news.neostrada.pl>
    <L9LZL.1512768$PyXe.629550@fx08.ams1>
    <u1809k$kbq$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <xGMZL.1256919$alff.1196058@fx07.ams1>
    <u19b7u$n17$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <P%%ZL.2858929$Z549.2783338@fx15.ams1>

    > To zróbmy tak, ja Ci opiszę o czym w tym podwątku było, a Ty zobaczysz,
    > czy również w tej sprawie chcesz się de facto zgodzić z Robertem.

    OK

    > Allegro ma dużo klientów. Ale allegro nie jest jedyne. Nawet w Polsce.
    > Polegając wyłącznie na molochach jak właśnie allegro policja może
    > pomijać bardziej detaliczne przypadki oszustw.

    OK. Tylko tu właśnie w tym momencje robert się dziwi po co oszukane
    oszołomy przychodzą na policję i robią im robotę. Tak tego słowa użył -
    oszołomy.

    Po czym dla podkreślenia powagi swoich słów podał przykłady gdzie
    ogółowi wydaje się że zaszło przestępstwo a oświecony kulson wie, że
    żadnego przestępstwa tam nie ma. Te przykłady to usiłowanie oszustwa na
    wnuczka i sprzedaż zboża technicznego do młynów na mąkę. Chwila w googlu
    i są wyroki za usiłowanie oszustwa na wnuczka jak i śledztwo prokuratury
    w zamościu w sprawie zboża. Należy dodać że tych co ich sprawa ze zbożem
    niepokoiła nie nazywa tradycyjnie oszołomami a wprost odsyła do
    psychiatry. Taki pocieszny kulson, co jak ktoś popełnia przestępstwo to
    na chuju stanie żeby się nie dopatrzyć choćby przesłanek że zaszło, ale
    jak widzi obywatela na rowerze to bez problemu znajdzie podstawę, żeby
    sprawdzić czy nie ukrywa drugiego roweru w gaciach.

    Więc nie - nie zgdzam się z robertem fundamentalnie i zastanawiam się
    jak taki człowiek może być policjantem. Osoba roberta będącego poniekąd
    elitą policji powoduje u mnie myśl, że z polską policją trzeba było
    postąpić jak z gruzińską (tylko już za późno) a i ekmi darmozjadom
    zabrać - co prawda trochę to wątpliwe prawnie ale jak kuba bogu tak bóg
    fidelowi. No i robertowi się instyuacja odpowiedzialności zbiorowej
    podoba więc czemu mamy mu się sprzeciwiać w jego własnej sprawie;)
    Ogólnie osoba robrta to taki uniwersalny sasin - jak coś powie to zawsze
    jest to odwrót.

    > Dlatego też jest MZ
    > ważne, aby istniał jakiś system łączący też te małe sprawy, gdzie policja
    > nie musiałaby liczyć na zgłoszenie z platformy.

    Robert takiej platformy nie chce - robert chce żeby oszołomy nie
    zgłaszały podejrzenia popełniania czynu zabronionego, bo potem on musi
    pisać odmowy wszczęcia postępowania zamiast zająć się poważnymi rzeczami
    jak czekanie na emkę. Więc nawet nie sugeruj mi że się z robertem
    zgadzam - bo zgadzam się tylko w bardzo małym zakresie - to znaczy że
    nie powinien on się tym zajmować, bo nie powinien być policjantem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!