  • Data: 2005-05-30 21:09:46
    Temat: dobowa norma czasu pracy a nadgodziny - pomocy
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    Stan faktyczny.

    Jesatem zatrnudniony w systemie pracy zmianowej, pracowałem cały tydzień od
    godziny 13:00 do 18:00, jednak w środę wypadł mi termin rozprawy sądowej i
    dlatego złożyłem stosowne oświadczenie pracodawcy, w którym prosze o zmianę
    godzin pracy w tym dniu, doprowadziło to do sytuacji kiedy :

    we wtorek pracowałem: od 13:00 do 18:00
    w środę natomiast: od 8:00 do 13:00

    Pytanie:
    Czy przekroczona została dobowa norma czasu pracy i należy mi się dodatek za
    pracę w nadgodzinach ?

    Czy może tylko przekroczona została dobacownik zaowa norma czasu pracy bez prawa
    do dodatku ?