  • Data: 2005-09-01 05:45:47
    Temat: dłużnik - czy warto?
    Od: "yxy" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam następujące oświadczenie dłużnika:
    "Ja niżej podpisany... deklaruję i wyrażam wolę dobrowolnej spłaty mojego
    zadłużenia względem .... z tytułu wzajemnej współpracy w roku 2003, ktore
    stanowi kwotę w wysokości xx złotych.
    Jednocześnie oświadczam iż spłatę ww zobowiązań dokonywał będę w miarę moich
    możliwości finansowych i na warunkach uwzględniających realne możliwości
    spłaty - gotówką a także w inny sposób na warunkach wzajemnie uzgodnionych-
    przy czym deklaruję spłatę w miesięcznych ratach w kwocie x zł.
    Ponadto mając na względzie uczciwe zasady rozliczeń i dotychczasową
    współpracę wyrażam wolę polubownego rozwiązania niniejszej sytuacji oraz
    proponuję Panu wyrażenie zgody na powyższe.
    Proszę zatem o pisemne potwierdzenie przedstawionych warunków i kontakt na
    ww adres."

    Bardzo proszę o opinię czy tylko takie oświadczenie może stanowić o wydaniu
    nakazu zapłaty przez Sąd?
    Jakie będą koszty takiego postępowania?

    Dziękuję