  • Data: 2007-10-10 08:40:17
    Temat: dlaczego emeryci nie mogą zarabiać ?
    Od: plusz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś może mi wyjaśnić dlaczego emeryt, który przekroczy określoną
    kwotę zarobków traci prawo do emerytury? Czy ktoś na tym zyskuje/
    traci? Przecież wynagrodzenia płaci pracodawca i jest od niego
    odprowadzany podatek i ubezpieczenie(?). W sumie powoduje to tylko
    bezsensowną biurokrację i wątpliwości ile można zarobić.

    A może się mylę. Czy wpływy budżetu spadłyby gdyby znieść to
    ograniczenie?

    Dodam tylko, że nie ma to nic wspólnego z hasłami głoszonymi przed
    wyborami. Po prostu mnie to zastanowiło.

    --
    plusz