eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodeveloper nie reaguje na reklamacjedeveloper nie reaguje na reklamacje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.poznan.
    pl!not-for-mail
    From: "emyo" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: developer nie reaguje na reklamacje
    Date: Sun, 8 Nov 2009 22:46:50 +0100
    Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <hd7e8a$jn9$1@sunflower.man.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: 117-33.echostar.pl
    X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1257716810 20201 213.156.117.33 (8 Nov 2009 21:46:50
    GMT)
    X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Nov 2009 21:46:50 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-EsetScannerBuild: 5895
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:614421
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Mam taką sytuację. Mieszkanie zostało oddane do użytku jakieś 2 lata temu
    przez developera PWD który działa na rynku poznańskim od jakiegoś czasu. Od
    samego początku były problemy z zalewaniem ścian zewnętrznych od sąsiada z
    balkonu w wyniku najprawdopodobniej wykonanej złej izolacji. Naprawa była
    wykonana już raz, ale bez większych rezultatów i wymaga ponownej
    interwencji. Niebawem kończy się okres gwarancyjny, było wysyłanych wiele
    pism, bez odzewu. Po jakimś czasie po ostrej interwencji z naszej strony
    developer zaczął się zasłaniać brakiem możliwości wykonania naprawy ze
    względu na brak możliwości dostania się na balkon sąsiada, gdyż on nie
    zezwalał na wejście do mieszkania. Mieszkanie jest ubezpieczone i prosiliśmy
    o numer polisy ubezpieczeniowej gdyż chcieliśmy wykonać naprawę we własnym
    zakresie. Developer odówił, argumentując że takowego nie posiada.
    Sposób w jaki PWD traktuje swoich klientów jest naganny, choć posiada ISO
    9001, gdzie w sposób szczególny klient powinien być traktowany. Od jakiegoś
    czasu cisza w eterze. Kontakt jest bardzo utrudniony, ludzie są nieuprzejmi,
    kończy sie tylko na obiecankach. Dodam że w mieszkaniu było jeszcze kilka
    drobnych usterek, które również nie zostały usunięte.Wartość takiego
    mieszkania drastycznie maleje, a kredyt na 30 lat :)
    Co w takiej sytuacji robić????

    pozdrawiam



    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4539 (20091024) __________

    Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    http://www.eset.pl lub http://www.eset.com




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1