eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodeveloper nie reaguje na reklamacje › Re: developer nie reaguje na reklamacje
  • Data: 2009-11-09 11:24:43
    Temat: Re: developer nie reaguje na reklamacje
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 8 Nov 2009, Zygmunt wrote:

    >> Sposób w jaki PWD traktuje swoich klientów jest naganny, choć posiada ISO
    >> 9001, gdzie w sposób szczególny klient powinien być traktowany.
    >
    > To ja tylko w tej kwesti iso 9001, mylisz się co do jego znaczenia

    Tego powinni uczyć w podstawówkach, bo wciskanie kitu że (normy) ISO 9*
    *oznaczają* "podnoszenie jakości" jest standardem.
    I większość mu co gorsza ulega.
    To tak, jakby z dania narzędzia (np. łom ujdzie w roli dobrego
    przykładu) wywodzić, że zostanie nim wykonana użyteczna praca.
    <stary dowcip update 1>
    - i jak tam Romkowi idzie w Anglii?
    - a dobrze, ostatnio sklep otwarł!
    - ?? a czym się za to zabrał, on nie miał pieniedzy ani głowy do handlu??
    - ano łomem...
    <\dowcip>

    > bo jeśli w swoich
    > wewnętrznych procedurach dokładnie opisali w jaki sposób olewać klienta to
    > ISO9001
    > powoduje jedynie, że dokładnie tak powinni postepować i do tego dokładnie
    > to postępowanie dokumentować.........

    Znaczy będzie wiadomo kto ma dostać premię za "skuteczne olanie"? :>
    (acz wcale nie musi być premii, wystarczy że wiadomo kto, to prawda).

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1