  • Data: 2006-10-09 11:40:18
    Temat: delegacje - prosze o pomoc - czy nalezy mi sie dieta?
    Od: "ala" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    nie potrafie do konca zinterpretowac przepisow o stawkach diet przy
    delegacjach - prosze o pomoc w takiej sytuacji, jak opisana ponizej :)
    Pracodawca wyslal mnie na szkolenie w innym miescie, i zastanawiam sie,
    czy przysluguje mi dieta. (Pracodawca twierdzi ze nie, ale mam powody
    powatpiewac w jego rzetelnosc).
    Wygladalo to tak: w czwartek pracowalam od 8.00 do 16.00. Po pracy jade
    pociagiem do miejsca delegacji, gdzie mam nocleg. Bez kolacji. W piatek
    od rana do popoludnia mam szkolenie z jednym posilkiem w trakcie w tym
    dniu. Wracam tego samego dnia do domu pociagiem przed polnoca.

    Czy za kawalek czwartku - podroz po godzinach pracy i za piatek -
    nalezy mi sie choc pol diety za kazdy dzien? Jesli pociag w czwartek
    byl po 16 to do polnocy nie bylo 8 godzin, a to zdaje sie jest minimum
    podrozy, za ktora sie dostaje 11 zl - czyli pol diety, no chyba, ze
    liczy sie za calosc, a calosc przekroczyla 24 godziny.

    Co do stawek za podroz komunikacja miejska - czy niezaleznie od
    powyzszych kwot - jesli nie mam zuzytych biletow - nalezy mi sie za oba
    dni 2 razy po 4,40 zl?

    Dziekuje i pozdrawiam
    ala