  • Data: 2006-07-04 18:19:58
    Temat: czy szpital ma racje? (b.dlugie, ale prosze przeczytac)
    Od: "Monika Wiśniewska" <w...@s...nsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,
    mam duzy problem i prosze o pomoc.
    Nie wiem czy ta grupe, czy medycyne.. wysle tu i tu.
    pisze, jako reprezentantka kolegi, zeby sie dowiedziec cos dla niego bo to
    wartosciowy czlowiek.
    przepraszam za brak duzych liter. to ni ewyznacznik szacunku dla innych po
    prostu tak pisze wiec prosze przeczytac bez komentarzy tego faktu:)
    Tata kolegi w wieku 70 lat i w poniedzialek tamtego tygodnia zaslabl,
    karetka,szpital (powiatowy). zrobiono jakies badania. nie bylo ich
    interpretacji, bo fachowca niet:( we wtorek wypis do domu. po poltorej
    godzinie zatrzymanie akcji serca. rodzina juz nie wie ile to trwalo do
    przyjazdu karetki. zatrzymanie akcji serca na 10-15 minut. pacjenta
    reanimowali w rodzinie jak mogli. karetka podobno przyjechala po 14
    minutach. stan na wtorek (tamtego tygodnia) to serce pracuje, oddech tez ale
    mozg nie.to mala miejscowosc pod gdanskeim.
    chcieli przeniesc (rodzina) do akademi medzycznej. w szpitalu odmowili bo
    nieprzytomnego nie moga. albo kase by im zabrali (moj dopisek)
    no ale dzis...
    kolega mi mowi w pracy... monika, chca wywalic ojca...
    ja sie pytam : ze szpitala? dlaczego?
    i co okazuje
    ze w tym szpitalu ON juz przeszkadza i chca go oddac do domu. . .

    dzwonie do NFZ bo kolega sie trzesie z nerwow
    okazuje sie, ze jesli to jest pacjent, w stosunku do ktorego nie
    przeprowadzono wszystkich badan (a to szpital powiatowy-tylko krew, mocz
    usg, echo i ekg)to szpital MUSI skierowac do szpitala wyzszego rzedu, (widze
    tu akademie medyczna w gdansku)...lub jesli przeprowadzono wszystkie badanai
    (nawet ja to podwaze)to musza skierowac do szpitala z oddzialem dlugotrwalej
    opieki, rehabilitacyjnej itd.

    prosze o pomoc.
    juz poczytalam prawa pacjenta, dzwonilam do nfz i potwierdzilam logiczne
    przypuszczenia, ze nie mozna nieprzytomnego z "dupiastego" (pzrezpraszam za
    sformulowanie w nerwach) szpitala wypisac do domu bo blondynka tak zazadala.
    prosze o merytoryczna pomoc. co oni moga zrobic??
    nie zrobili wszelkich badan.
    wedlug mnie, nie moga go (Pacjenta)wywalic do hospicjum, bo WSZYSTKICH badan
    dla Jego stanu nie przeprowadzili.
    przepraszam, ze dlugie wyjasnienai
    ale wlasnie mi umiera mi mlodzitka Kolezanka na raka wiec prosze o pomoc.
    prosze!!!!!chcialabym pomoc kumplowi, ktory nie ma netu. pojade do tego
    szpitala i podam sie za corke. prosze.
    pozdrawiam
    monika wisniewska gdansk