  • Data: 2006-07-04 21:44:54
    Temat: Re: czy szpital ma racje? (b.dlugie, ale prosze przeczytac)
    Od: "Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Newscheck <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie bede sie odnosil do postu, w ktorym Twoj przedmowca mial racje zas
    > ojciec znajomego swoje prawa, jako czlowiek ktory pracowal przez cale zycie
    > na to aby byc godnie traktowany na starosc. Ma do tego konstytucyjne prawo.

    Czy ktoś mu zakazuje? Rodzina może się nim zająć bez żadnych problemów.

    > A teraz do Ciebie gnido slow kilka: Tak sie sklada, iz osoba ta, o ktorej
    > myslisz, ze za nia placisz jest takze podatnikiem - tak od formalnej strony.

    Wysokość składek które wpłacał mają się nijak do kosztów jak trzeba na niego
    zmarnować. Twoje tłumaczenie jest ułudą, że wpłacając marne składki możesz
    sobie pozwolić na drogie leczenie. Sam fakt płacenia składek nie wystarcza,
    socjalizm się skończył. Ważne jest także to, na ile faktycznie te składki
    wystarczają. Jak na razie żadania wykananiach drogich badań są czysta głupotą
    i oszukiwaniem samego siebie.

    > Jesli chodzi o nieformalny czynnik, staraj sie uwazac, aby takie
    > stwierdzenia nie padaly w obecnosci osob, ktore moga byc w jakis sposob,
    > emocjonalnie zwiazane - to odnosnie Twojego zdrowia

    Dziękuję bardzo, stan mojege zdrowia jest tylko i wyłączenie moją zasługą. Nie
    musisz się o mnie martwić.

    > Tez jestem podatnikiem i nie mam nic przeciwko temu aby temu choremu
    > czlowiekowi pomoc. A ty pomozesz, czy Ci sie to podoba czy nie

    Jeszcze trochę, a niedługo będziesz zdychał (i ew. twój chory człowiek) za
    własne pieniądze.