  • Data: 2006-07-04 19:13:03
    Temat: Re: czy szpital ma racje? (b.dlugie, ale prosze przeczytac)
    Od: "Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Monika Wiśniewska <w...@s...nsm.pl> napisał(a):

    pe, czy medycyne.. wysle tu i tu.
    > pisze, jako reprezentantka kolegi, zeby sie dowiedziec cos dla niego bo to
    > wartosciowy czlowiek.
    > przepraszam za brak duzych liter. to ni ewyznacznik szacunku dla innych po
    > prostu tak pisze wiec prosze przeczytac bez komentarzy tego faktu:)

    Nie rozumiem tego, przecież używasz wielkich liter, więc co za problem?
    Dlaczego nie możesz się postarać?

    > kolega mi mowi w pracy... monika, chca wywalic ojca...
    > ja sie pytam : ze szpitala? dlaczego?

    Chyba nie ma za dużych szans na to, aby ozdrowiał? W zasdzie nie ma prawie
    żadnych szans. Wiec tylko zajmuje miejsce w szpitalu i marnuje pieniądze.

    > i co okazuje
    > ze w tym szpitalu ON juz przeszkadza i chca go oddac do domu. . .

    Więc co za problem? A może tata przeszkadza w domu i chcą go oddac do
    szpitala? Niech syn się zaopiekuje tatą.

    > juz poczytalam prawa pacjenta, dzwonilam do nfz i potwierdzilam logiczne
    > przypuszczenia, ze nie mozna nieprzytomnego z "dupiastego" (pzrezpraszam za
    > sformulowanie w nerwach) szpitala wypisac do domu bo blondynka tak zazadala.
    > prosze o merytoryczna pomoc. co oni moga zrobic??
    > nie zrobili wszelkich badan.
    > wedlug mnie, nie moga go (Pacjenta)wywalic do hospicjum, bo WSZYSTKICH badan
    > dla Jego stanu nie przeprowadzili.

    A po co marnować pieniądze podatników (m.in. moje) na pacjenta bez szans?
    BTW: tutaj użyłaś wielkich liter, więc o co chodzi?