  • Data: 2006-07-05 04:56:13
    Temat: Re: czy szpital ma racje? (b.dlugie, ale prosze przeczytac)
    Od: "Newscheck" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:e8engm$32k$1@inews.gazeta.pl...
    > Newscheck <n...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    > Czy ktoś mu zakazuje? Rodzina może się nim zająć bez żadnych problemów.

    Pewnie ze moze a nawet musi, ale sa jeszcze przypadki tak skomplikowane, ze
    moze temu nie podolac.

    > Wysokość składek które wpłacał mają się nijak do kosztów jak trzeba na
    > niego
    > zmarnować. Twoje tłumaczenie jest ułudą, że wpłacając marne składki możesz
    > sobie pozwolić na drogie leczenie. Sam fakt płacenia składek nie
    > wystarcza,
    > socjalizm się skończył. Ważne jest także to, na ile faktycznie te składki
    > wystarczają. Jak na razie żadania wykananiach drogich badań są czysta
    > głupotą
    > i oszukiwaniem samego siebie.

    Czy to bedzie socjalizm, czy nie, nie bedziesz mial na szczescie wplywu na
    to kto bedzie korzystal z Twoich skladek i dodatkowo to szczescie ze nie
    bedziesz sie musial martwic o swoje skladki w przyszlosci. A na razie WARA
    od praw innych ludzi potrzebujacych pomocy. Jasne?!!
    Zadaj sobie pytanie sobie: na ile starczaja Twoje skladki

    > Dziękuję bardzo, stan mojege zdrowia jest tylko i wyłączenie moją zasługą.
    > Nie
    > musisz się o mnie martwić.

    Nie robie tego bynajmniej z zyczliwosci, nie pochlebiaj sobie ...

    > Jeszcze trochę, a niedługo będziesz zdychał (i ew. twój chory człowiek) za
    > własne pieniądze.

    Pomijajac fakt, ze stac mnie z nawiazka na moje "zdychanie", mam ta przewage
    iz jestem w stanie wpoic swoim dzieciom milosc do blizniego a przede
    wszystkim do rodzicow, czego Ciebie nie nauczono i czego ty nie nauczysz
    swoich dzieci, gnido. A to wraca do czlowieka jak bumerang, czego oczywiscie
    Ci zycze.

    EOT

    Bez pozdrowien
    (-) NewsCheck