eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...? › czy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Maciek C" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...?
    Date: Thu, 14 Jun 2007 00:00:47 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 13
    Message-ID: <f4ppeh$jom$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cgw116.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1181772049 20246 83.30.250.116 (13 Jun 2007 22:00:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jun 2007 22:00:49 +0000 (UTC)
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-User: stanislawnowak10
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:466970
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam wszystkich! :) Mam pytanie, prowadzę serwis sprzętu precyzyjnego,
    konkretnie fotograficznego. Większość napraw to naprawa lub wymiana części
    elektronicznych lub mechanicznych... Czy jako serwis mam obowiązek zwracać
    kleintowi uszkodzone podzespoły, elementy, części? Nigdy nie było z tym
    problemu, wiadmo, że uszkodzone elementy elektroniczne lądują w koszu, jednak
    ostatnio klient z uporem domagał się zwrotu wymontowanych elementów czy
    słusznie? Jakoś nigdy nie spotkałem się z sytuacją, żeby serwis zwracał mi
    części z naprawy np AGD, TV?

    --
    Pozdrawiam
    Maciej C

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1