  • Data: 2007-01-14 14:38:30
    Temat: czy moze sad anulowac rozdzielnosc majatkowa?
    Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    moja cicocia około 10 lat temu przeprowadziła ze swoim mężem u notariusza
    rozdzielność majątkową, oststnio wujek ma problemy finansowe, (wówczas
    świetnie prosperował) przebywał na zwolnieniu lekarskim, a zarazem
    podpisywał raz na kilka miesięcy jako prezes jakieś ważne dokumenty i teraz
    ZUS, chce mu zabrać ten zasiłek i stąd moje pytanie, czy może Sąd żądać
    likwidacji rozdzielności małżonków, by pokryć zobowiązania jednego z nich?
    Mam nadzieje,że to niemożliwe, ale ktośc nastraszył moją ciocię.
    Proszę o odpowiedz. Dziękuję.
    Pozdr, J.