  • Data: 2005-05-21 12:11:57
    Temat: czy moge tak zrobic?
    Od: "xxx" <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

    witam. przyszla mi taka mysl do glowy. policjant chcial wlepic zonie mandat
    za to ze stala jednym kolem na zebrze. ale zeby bylo smieszniej po drugiej
    stronie ulicy calym autem na zebrze stanol sobie radiowoz. nie mial zapalone
    zadnych swiatel ( kogotow ) i stal sobie jak zwykly samochod. innym razem
    widzialem ladny znak zakaz wjazdu a tam jadnie zaparkowany radiowoz tylem,
    czyli poprostu nie bylo innej mozliwosci jak tylko musial zlamac przepis i
    wejchal pod prad. pomyslalme wtedy ze zrobie mu zdjecie i wysle do komendy.

    pytanie czy moge cos zrobic w takich przypadkach? kiedy policja chce mi
    wlepic mandat a sama lamie prawo? czy moge wogole zrobic im zdjecie aparatem
    cyfrowym? czy bedzie to jakis dowod? czy jesli wysle takie zdjecie do
    policji na ktorym sa wyraznie lamane przepisy to bede pozniej musial np. isc
    i skladac jakies zezmnania czy cos w tym stylu? czy normal;nie poprostu moge
    cos z tym zrobic?

    swoja droga najskuteczniej to wyslac taka fotke do gazety...