  • Data: 2005-05-21 19:57:50
    Temat: Re: czy moge tak zrobic?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> niebacznie popelnil
    news:d6o1dv$gsp$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Patrol w takim wypadku ma obowiązek pouczyć zawiadamiającego, ze
    > zawiadomienia składa się Policji, a nie Policjantowi.
    A czy można Policji w osobie/poprzez najbliższego dostępnego
    Policjanta?

    > Popełnienie przez policjantów wykroczenia pozostaje bez związku
    > z wykroczeniem popełnionym przez zainteresowanego,
    ... nikt nie twierdzi inaczej, twierdzi tak ktoś?

    > nie ma potrzeby wyłączania się policjantów patrolu z postępowania.
    ... z postepowania o popełnienie wykroczenia przez nich samych?
    Tzn. będą mogli prowadzić postępowanie w _swojej_ sprawie?
    - najprawdopodobniej nie zrozumiałeś mnie.
    Aha, pytam czysto teoretycznie,
    bo zdaję sobie sprawę z praktycznych aspektów.

    --
    pozdro
    poreba