  • Data: 2002-06-14 13:41:28
    Temat: czy mogę pracować będąc na zwolnieniu?
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    proszę o pomoc w następującej sprawie:

    pracuję jako infornatyk w dużej firmie gdzie jestem zatrudniona na umowę o
    pracę
    jednocześnie współpracuję również z inną firmą świadcząc dla niej usługi (
    prowadzę działalność gospodarczą i co miesiąc wystawiam tej firmie rachunek)

    po zajściu w ciążę lekaż kategorycznie stwierdził że siedzenie 8 - 10 godzin
    dziennie przy komputerze nie jest dla mnie wskazane w związku z czym
    otrzymałam zwolnienie wraz z zaświadczeniem o ciąży

    czy mogę jednak w takiej sytuacji dalej świadczyć usługi dla drugiej firmy
    ( tu muszę codziennie wykonać kilka rutynowych czynności zapewniających
    bezpieczeństwo pracy sieci komputerowej co zajmuje mi około 2 godzin
    dziennie)
    czy są jakieś przepisy prawa, które zabraniają mi świadczenia prywatnie
    usług jeśłi korzystam ze zwolnienia chorobowego u praodawcy?
    oczywiście niemożność świadczenia tych usług wiąże się to dla mnie z utratą
    sporej części wpływów do budźetu domowego - natomiast ze względu na krótki
    czas przebywania przy komputerach praca ta nie jest tak szkodliwa jak moja
    praca podstawowa

    bardzo proszę o pomoc jeśli ktoś wie jak powinnam w takiej sytuacji postąpić

    Beata
    b...@t...eu.org