  • Data: 2006-01-08 13:15:23
    Temat: czy lamie prawo niewymeldowujac niemieszkajacej?
    Od: "ia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    rozwiedlismy sie z zona w 2005,
    nie mieszka ona u mnie od polowy 2004,
    niewymeldowalem jej do dzis bo prosila zeby miec zameldowanie zeby prace
    dostac,
    jestem prawowitym wlascicielem (w 2003 intercyza mieszkania na mnie w
    calosci jeszcze przed rozwodem),
    1. czy ja lamie prawo?
    2. czy jesli jej nie wymelduje to jak jej sie pogorszy to ma jakies prawo do
    wprowadzenia sie do mnie?
    3. czy jak zloze w urzedzie wniosek o wymeldowanie to na jakiej podstawie i
    w jakim czasie urzad wymelduje byla ex-zone?
    4. domyslam sie ze urzad bedzie chcial zapytac ex-zone w tej sprawie, ale
    ona nie odbiera korespondencji ktora przychodzi na moj adres (nie mam z nia
    kontaktu), co wtedy urzad zrobi?
    5. A może powinienem zwracac korespondencje na poczte lub odsylac do
    nadawcow, z informacja ze taka osoba nie mieszka pod tym adresem?

    pzdr
    sam