  • Data: 2010-05-05 13:31:15
    Temat: czy komornik nie chce za dużo?
    Od: "neoniusz" <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dwa lata temu miałem sprawe w Sądzie Rejonowym, w. grodzki ze straza
    miejska. Dostalem grzywne 300zl i 80zl kosztow sadowych. Poprosilem o
    rozlozenie na raty - udalo sie na 5 rat po 76zł. Zapłaciłem 2 z tych rat i
    jakos reszta mi uleciała z pamieci. Dzis zjawil sie komornik i stwierdzil,
    ze musze zaplacic 228zl (pozostala kwota, czyli 3 raty), 257,83zl jako
    koszty komornika i 11,30zł za koszty korespondencji. Te koszty komornicze
    wydaja mi sie nieproporcjonalnie duze. Czy tak byc powinno czy cos
    kombinuja? Da sie jakos tego uniknac? Jestem studentem i podwojenie kwoty
    wydaje mi sie przesada - o ile bez problemu zaplacilbym ta pierwsza,
    pozostala - 228zl, to juz 580zl wydaje sie przesada.