  • 1. Data: 2010-05-05 13:31:15
    Temat: czy komornik nie chce za dużo?
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Dwa lata temu miałem sprawe w Sądzie Rejonowym, w. grodzki ze straza
    miejska. Dostalem grzywne 300zl i 80zl kosztow sadowych. Poprosilem o
    rozlozenie na raty - udalo sie na 5 rat po 76zł. Zapłaciłem 2 z tych rat i
    jakos reszta mi uleciała z pamieci. Dzis zjawil sie komornik i stwierdzil,
    ze musze zaplacic 228zl (pozostala kwota, czyli 3 raty), 257,83zl jako
    koszty komornika i 11,30zł za koszty korespondencji. Te koszty komornicze
    wydaja mi sie nieproporcjonalnie duze. Czy tak byc powinno czy cos
    kombinuja? Da sie jakos tego uniknac? Jestem studentem i podwojenie kwoty
    wydaje mi sie przesada - o ile bez problemu zaplacilbym ta pierwsza,
    pozostala - 228zl, to juz 580zl wydaje sie przesada.

  • 2. Data: 2010-05-05 13:45:00
    Temat: Re: czy komornik nie chce za dużo?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > wydaje mi sie przesada - o ile bez problemu zaplacilbym ta pierwsza,
    > pozostala - 228zl, to juz 580zl wydaje sie przesada.

    trzeba bylo placic na czas. 78 zeta to nie klopot ale jak widac potrafi
    urosnac do 580

    Choc w mojej ocenie to i tak malo bo wydawalo mi sie, ze prowizja komornika
    jest ciut wyzsza (ta minimalna)

    Mozesz czekac az zadecyduje, ze jestes niesciagalny i wtedy dobrowolnie
    zaplacic.Po takim kroku sad zdecyduje o zamianie kary na odsiadke (masz czas
    do dnia wyznaczonego zaakomodowania w pierdlu). Wiec wtedy czasu jest
    niewiele.

    Icek

  • 3. Data: 2010-05-05 13:45:52
    Temat: Re: czy komornik nie chce za du?o?
    Od: mi <m...@o...pl>

    neoniusz wrote:
    > pozostala - 228zl, to juz 580zl wydaje sie przesada.

    Ale o co Ci chodzi? Chcesz odjąć panu komornikowi nowego SUV-a spod
    kancelarii? Ludzie to zawistni są, no nie mogę...

    Chcieliście państwa naiwności społecznej troszczącego się o wszystkich
    (a o swoich sprywatyzowanych funkcjonariuszy najbardziej), to o co
    chodzi?! Ludziom to nigdy się nie dogodzi.

    mi

  • 4. Data: 2010-05-05 13:50:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > ile bez problemu zaplacilbym ta pierwsza, pozostala - 228zl, to juz 580zl

    Trzeba było płacić w terminie, a nie teraz kombinować.

  • 5. Data: 2010-05-05 13:52:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości grup

    > pozostala - 228zl, to juz 580zl wydaje sie przesada.

    przesada sa klopoty z pamiecia, pewne koszty komornicze sa niezalezne od
    tego czy to 200, czy 200 tysiecy

  • 6. Data: 2010-05-05 14:14:38
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o swoich sprywatyzowanych funkcjonariuszy najbardziej), to o co chodzi?!

    Taaa, dziekuje za odpowiedz na temat.

  • 7. Data: 2010-05-05 14:15:11
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    > trzeba bylo placic na czas. 78 zeta to nie klopot ale jak widac potrafi
    > urosnac do 580

    Madry Polak po szkodzie ;)

  • 8. Data: 2010-05-05 14:15:32
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    > Trzeba było płacić w terminie, a nie teraz kombinować.

    Dziekuje, Wujku Dobra Rada.

  • 9. Data: 2010-05-05 14:16:14
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    > przesada sa klopoty z pamiecia, pewne koszty komornicze sa niezalezne od
    > tego czy to 200, czy 200 tysiecy

    Wczesniej tego nie wiedzialem - tutaj tez nikt nic madrego nie napisal.
    Dopiero teraz z innego zrodla dowiedzialem sie, ze jest to 1/10 przecietnego
    wynagrodzenia.

  • 10. Data: 2010-05-05 14:31:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    neoniusz pisze:
    > Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Taaa, dziekuje za odpowiedz na temat.

    Wysokość opłaty egzekucyjnej to:

    - 15% egzekwowanego roszczenia (w niektórych sytuacjach [np. egzekucja z
    rachunku bankowego] - 8%, nie mniej niż 1/10 średniego wynagrodzenia).
    Tyle w temacie. Dziękuję, do widzenia.

    --
    Liwiusz